וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט עושה חשק בסטריאו

שברולט הפתיעה בדטרויט בצמד קונספטים למכוניות קופה שמתגרות ביצירות של סובארו וטויוטה. באמריקה מדברים בקודים, אבל האם זו תהיה הקרוז קופה?

בשברולט הבינו מזמן שזרם הקנייה המודרני, לאו דווקא מוסווה במפלצות בנזין, או משפחתיות ענקיות. החטיבה האירופאית של ג'נרל מוטורס יצרה לפיכך, בשיתוף חלקי עם החטיבות בארה"ב, שתי מכוניות קונספט חדשות בנוסח אירופאי, שרומזות על דגמים ספורטיביים שעשויים להופיע במותגי הליבה, במהלך השנים הקרובות. הכירו את ה-קוד 130, וה-טריו 140 אס. האם אלה קדימונים לשברולט קרוז קופה?


בשלב זה הן מוגדרות "Study concepts" - מכוניות למטרת הכוונה וחינוך. הכוונה היא שמעצבי החברה ינסו להוציא מהן מכוניות שתאמצנה מרכיבים חיצוניים שיעברו ליישום מלא בכלי-רכב מציאותיים. הקוד 130, הממוקדת אל קהל צעיר יותר, היא מכונית שמשקפת עיצוב בגוון רטרו-קלאסי, עם מעט העתקות (בוטות משהו) ממאזדה RX-8. היא מצוידת בגרסת הראווה במנוע 1.4 ל' טורבו עם הספק של 150 כ"ס, בחיבור אל הנעה אחורית ותיבת ששה הילוכים ידנית.


המכונית השנייה, התאומה לה, היא הטריו 140S. מכונית זו פותחה בהתאם למשובים שנקלטו במשרדי ג'נרל מוטורס בשנים האחרונות, תוך שיקלול תכנים צרכניים כמו תצרוכת דלק נמוכה, מרחבי פנים, זיהום אוויר ותמחור הוגן. לדברי החברה, כמעט 80 מיליון תושבי ארה"ב וקנדה הם בגילאי 30 או מתקרבים לגיל זה, ואלה מהווים 40 אחוזים מכוח הקניה של מוצרי שברולט ארה"ב, או טריליון דולר, להערכתם.


הטריו S שונה מהקוד 130, מאחר ולה תותקן מערכת הנעה קדמית בחיבור אל אותה חטיבת כוח בסיסית לה 150 כ"ס. יחד עם זאת, הטריו תקבל מנגנון 'עצור וסע', ואף מנוע כלאיים ידידותי לסביבה. במהלך 2012, שני הדגמים יצאו לסיבוב "הופעות" ברחבי אמריקה ואירופה, במטרה לרתום את אהדת הקהל, ואולי להבין כיצד יתפתחו הדגמים בפורמט הסופי. כך או כך, מדובר בתוספת מ-א-ו-ד מחמיאה להיצע הדגמים האמריקניים.

שברולט טריו 140S. אתר יצרן
שברולט טריו 140S/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully