וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: אודי אולרואוד

אודי מציגה גרסה משודרגת לאחד מכלי הרכב השימושיים בהיצע שלה, אודי אולראוד. הרכב שרוצה לעשות הכול, חוזר בכוחות מחודשים לשבילי ההרים

לאודי צי מכוניות שהשפעתן על הענף גדולה – יש יותר (קוואטרו) ויש פחות (A2). אבל אודי גם הייתה חלוצה של שנות ה-2000, כשהיא איחדה בין יכולת עבירות קלה ליוקרה ויכולת כביש גבוהה, בדמותה של אודי אלראוד. כעת, כשהיא כבר איננה בודדה בקהילת הקרוס-סטיישן - מול וולוו וסובארו בין היתר - אך עם פלטפורמה וטכנולוגיות קומפקטיות, היא משחררת דור שלישי לאולראוד.

האולראוד היא כאמור הרבה יותר מסטיישן מוגבהת (או 'אוונט' בעגת פולקסווגן). היא קצת יותר גדולה במידות מהדור הראשון, עם תוספות קלות באורך ובגובה ובסיס הגלגלים. משקלה הכללי הופחת בקרוב ל-80 ק"ג, בזכות שימוש בתרכובות מרובות של אלומיניום (כפי שנעשה באודי A6 ובעוד כמה דגמים מרכזיים), מה שיעניק לה קצת יותר קצב וקלות תנועה על הגלגלים בשטח סלול.

מבחינה חיצונית היא נבדלת מגרסת הסטיישן בדיפוני חוץ מגנים, וערכת פלסטיקה מקשטת. רוב האלמנטים הופכים אותה לסוג של מתחזה לרכב קשוח – מעבר מעל מכשולים עם מרווח גחון של כ-19 ס"מ, הוא לא בדיוק מתכון לחזור הביתה עם המכונית בחתיכה אחת. יחד עם כך, האולראוד מצוידת בהנעה כפולה ומערכת ה'אודי דרייב סלקט סיסטם', המאפשרת בחירה בין מצבי נהיגה שונים כולל הגבהה אקטיבית של כ-4 ס"מ במתלי אוויר, או מתלים אדפטיביים אופציונאליים (תלוי במפרט).

קו המנועים של אולראוד מורכב מארבע יחידות: שלושה מהן לוגמות סולר, ורק אחת בנזין. האחרונה, מצוידת ב-310 כ"ס (TFSI) ומאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות. מנועי הדיזל מגיעים בהספקים שינועו בין 204 ל-245 וכלה ב-312 כ"ס כפולת מגדשים, כאשר זו היחידה בהיצע שאינה משודכת לתיבה רובוטית עם שבעה הילוכים (אס טרוניק), כי אם לשמונה.

בתא הנוסעים של האולרואד מערכות בידור ותקשורת כמעט זהות לאודי A6. חלל הפנים עמוק ורחב יותר בזכות מרכב הסטיישן, עם נפח תא מטען של 1,680 ל' בקיפול המושבים בשורה השנייה. אווירה יוקרתית סביב הנוסעים משלימה את התחושה המשפחתית המפוארת, לרבות בקרת אקלים מפוצלת, מערכת ניווט עם גישה לאינטרנט ועוד שפע פינוקים. טרם נמסרה תגובת יבואנית אודי לישראל 'צמפיון מוטורס', על תאריך הגעתה ארצה.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully