וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה יאריס: עכשיו גם היברידית

הסופר מיני היפנית חוברת לגל הירוק והאקולוגי, ומקבלת גרסה היברידית אך מוקטנת מטויוטה אוריס. מתי על הכביש? אולי עוד שנה

טויוטה יאריס החדשה שהושקה בישראל ממש לאחרונה, תציג בתערוכת הרכב בז'נבה אחות היברידית להשלמת ההיצע ל-2012. מדובר בגרסה המבוססת על מערכות הסינרג'י דרייב המסורתיות עם מכלולים משותפים לאחות האקולוגיות אוריס, אולם בטכנולוגיה קומפקטית וקלה יותר שתתאים למידותיה הצנועות. ארה"ב אגב תקבל את הפריוס C, החולקת איתה מרכיבים.

בראש הדברים, ליאריס הייבריד מנוע 1.5 ל' בנזין משודך למנוע חשמלי. לדברי החברה, המכונית מצוידת במערכת היברידית קלה ב-20 אחוזים מאלה המשרתות את הפריוס, אוריס וקאמרי (אם כי אצלה הסוללות גדולות יותר), ועוד מוסיפים כי התקן הסוללות תחת המושב האחורי, אינו גורע משמעותית מנפח האחסון, שיעמוד על כ-286 ל'. ההספק המרבי של המערכת עומד על 98 כ"ס, כאשר התמסורת היא רציפה (CVT). לא ידועים פרטים נוספים אודות נתוני צריכת הדלק או פליטת דו תחמוצת הפחמן.

היאריס הייבריד תאובזר במסכה קוסמטית קלילה לצד גרסתה הקונבציונלית. טויוטה תצוות לסופר מיני הקטנה צמיגים בעלי מקדם חיכוך נמוך, ואת תא הנוסעים תעשיר עם כמה נגיעות בלעדיות כתצוגה להטענת המערכת. יחד עם הג'אז ההיברידית, ואולי מערך דומה מפולקסווגן בעתיד הקרוב, קבוצת הסופר-מיני מקבלת נופך הרבה יותר ידידותי לסביבה - ואם המחיר יהיה סביר – אולי נרוויח כמה גרושים בביקורים בתחנת הדלק.

עוד על טויוטה בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully