וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט חותכת מחירים

מיד עם התחלת השנה החדשה, יבואנית פיאט מוזילה את דגמי הפנדה, פונטו והמסחרי הקומפקטי פיורינו באלפי שקלים

ההוזלות הרבות בשוק הרכב נמשכות. בעוד שמספר יבואנים תקועים עם מלאי מכוניות מאשתקד, אחרים מגיבים בהוזלות משלהם לטובת התחרותיות. יבואנית פיאט לישראל, חברת סמ"לת חוותה השנה צמיחה גדולה בכמה סגמנטים, שבאה לידי ביטוי בעלייה של 25 אחוזים בנתח המכירות שלה בהשוואה לשנה הקודמת. אז לפני שמגיעות ארצה יורשות לפנדה ולפונטו, החברה נוקטת בטקטיקה פשוטה של הורדת מחירים. אז הנה מה שמחכה לכם באולם המכירות.

בסקטור הפרטיות, מחירה של פיאט פנדה 1.2 ל' ידנית, המיני הוותיקה, יעמוד עתה על 66,990 שקלים, לעומת 79,990 שקלים קודם לכן – הוזלה של כ-13 אלף שקלים. פיאט פונטו, מכונית הסופר-מיני של היצרנית רושמת הוזלה של כ-9,000 שקלים, ועלותה כעת עומדת על 82,990 שקלים.

בתחום המסחריות, פיאט פיורינו 1.3 ל' טורבו-דיזל ידני, הופחת ל-107 אלף שקלים, משמע הוזלה של קרוב ל-10,000 שקלים. גרסת הטורבו דיזל האוטומטית של הפיורינו, תעלה מעתה 114,990 שקלים, במקום 121,000 שקלים.

לא ידוע בשלב זה מתי בדיוק תגיע הפנדה החדשה לישראל, שהושקה לאחרונה בנאפולי, וכן הפונטו המחודשת טרם זכתה לקישור לקרקע ישראלית. סמל"ת כאמור מחזיקה גם במותגי אבארת', אלפא-רומיאו ולנצ'יה אולם לפי שעה, דגמי החטיבות ישמרו על מחירם הנוכחי.

עוד על פיאט בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully