וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו S80 בשירות המוניות בישראל

אחרי הצלחתן של מספר מכוניות וולוו בסקטור המוניות, היבואנית מאיר מרחיבה את היצע הדגמים ותציע גרסה מפוארת של ה-S80 לנהגים. החל מ-163 אלף שקלים

יבואנית מותג וולוו לישראל, קבוצת מאיר, מגדילה את קו דגמי המוניות שלה, ותאפשר לנהגי המוניות לבחור בדגם הקצה היוקרתי של המותג, ה-S80. המהלך נעשה בעקבות עלייה בכמות מכירות מוניות וולוו בשנתיים האחרונות, במיוחד בקבוצת הסטיישן הבינוניות הסדאן, ביניהן ה-S60 וולוו V50, וה-S40. מאחר ומדובר במכונית פאר, מפרט האבזור גבוה יותר מהמקובל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ל-S80 מנוע טורבו דיזל D3 בנפח 2.0 ל', המנפק 163 כ"ס, ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם ששה יחסי העברה. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-17 ק"מ לליטר. חבילת האבזור של ה-S80 דיזל כוללת בקרות בטיחות מתקדמות כגון ה-city safety (בלימה אוטומטית במהירות של עד 30 קמ"ש), 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ובקרות לסיוע לבלימה.

תא הנוסעים כולל סידור הושבה לחמישה, מושבי עור אורטופדים עם מרווח נדיב מאוד בשורה השנייה, מושב נהג מתכוונן חשמלית, תא מטען בנפח של 480 ל', בקרת אקלים מפוצלת, צג שליטה בגודל 5 אינטש ומערכת בלו-טות' מקורית.

"בשנתיים האחרונות נחלנו הצלחה גדולה בהחדרת מותג היוקרה של וולוו לשוק המוניות בישראל, עם מאות כלי רכב שנכנסו לשוק. הוספת ה-S80 המפוארת לקו הדגמים שכבר החדרנו לשוק, יאפשרו לנו להציע מגוון רחב יותר של דגמים ויגדיל אף יותר את נוכחותנו בסגמנט המוניות". כך עוזי גונן, מנהל השיווק בחטיבת הפרטיות במאיר. מחירה של ה-S80 דיזל יעמוד על 163 אלף שקלים, לפני מע"מ.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully