וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאן אם אאוטלנדר 1000R XT הגיע לישראל

21.1.2012 / 9:36

ה-OUTLANDER 1000R XT, הטרקטורון החזק ביותר בעולם, נחת בארץ עם 82 כ"ס ומערכת מתלים חדישה. החל מ-87,950 שקלים

יבואנית טרקטורוני קן-אם לישראל, עופר אבניר, משיקה בישראל את ה- OUTLANDER 1000R XT, הנחשב לטרקטורון החזק בעולם. מנוע ה-V טווין של הקן-אם חזק בשיעור של 17 אחוזים לעומת כל מנוע אחר בקטגוריה שלו, ומצויד במערכת מתלים מתוחכמת.

האאוטלנדר מציב רף גבוה בביצועיו, החל בשלדה חדשה, זרועות עם גיאומטריה משתנה בחזית וזרוע נגררת מאחור. בזנב תוכננו מחדש מתלי TTI העצמאיים, המייצרים מגע מרבי של הגלגלים עם הקרקע, לאחיזה וליציבות. עוד ברשימה הותקנו שלושה דיסקים בקוטר מוגדל של 214 מ"מ עם בוכנות כפולות המסייעות לבלימה.

בצד האחסון והנשיאה, מציע האאוטלנדר מנשאי ציוד מסיביים, תוך שימוש בהתקן ה-LINQ הייחודי, כולל תא עמיד בפני מים בנפח 21.4 ל', ועיגון ציוד ברמת בטיחות קפדנית. חבילת ה-XT כוללת בנוסף גם הגה מוגבר כוח (DSP) עם שלושה מצבים, דיפרנציאל קדמי ויסקוזי לו נעילה אוטומטית, כננת עם שליטה מהכידון ומערכת חשמל 650 וואט. קוסמטית מגיע ה-XT עם תאורה קדמית (230 וואט), מגני ידיים, וצמיגי שטח לבושים על חישוקים בעיצוב מקורי. במפרט הגוונים: צהוב, שחור או מגנזיום.


מנוע האאוטלנדר (רוטקס) בנפח 976 סמ"ק מפיק כאמור 82 כ"ס בטכנלוגיית הזרקת דלק, ומשודך לתיבת הילוכים רציפה. משקלו כ-340 ק"ג. מחירו בישראל, עומד על 87,950 שקלים.

עוד על שטח ופנאי בוואלה! רכב

מצטרפים לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully