וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: גרסה חדשה של אודי A3

הקומפקטית היוקרתית אודי A3 מרחיבה את היצע הדגמים עם גרסת כניסה לה מנוע 1.4 ל' טורבו 125 כ"ס, וחבילת אבזור אטרקטיבית. החל מ-144,990 שקלים

על אף שאודי A3 עומדת להיות מוחלפת בקרוב בדגם מודרני, יבואנית אודי לישראל, קבוצת צ'מפיון מוטורס, תחל לשווק את הגרסה הזולה ביותר של הקומפקטית A3 בשורותיה. מחיר גרסת ה-TFSI יהיה נמוך בשיעור של אלפי שקלים מכלל הדגמים המוצעים כיום, אולם למרות הירידה במחיר, זו תכלול רשימה ארוכה של מרכיבים וקישוטים בחלל הפנים ומחוצה לו.


לאודי החדשה מנוע בנפח 1.4 ל' טורבו (TFSI) עם הספק מרבי של 125 כ"ס ו-20.4 ק"מ החל מ-1,500 סל"ד. השידוך הוא לתיבת הילוכים מסוג S טרוניק (כפולת מצמד) עם שבעה הילוכים. הביצועים טוענים למיאוץ ל-100 קמ"ש ב-.9.6 שניות, ועד מהירות מרבית של 203 קמ"ש. משקלה של המכונית עומד על כ-1.28 טון, וצריכת הדלק המשולבת כ-13 ק"מ לליטר.


מפרט המכונית מגיע בחבילת Attraction. זה כולל שימוש בבקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, רדיו דיסק Concert עם 8 רמקולים, חישוקי סגסוגת 17 אינטש (10 חישורים) מחשב דרך מורחב, פנסי ערפל קדמיים, מערכת Easy-entry במושבים הקדמיים, חלונות ומראות חשמליים, וכן הגה, ידית הילוכים ובלם יד מצופים עור. מחירה של ה-A3 TFSI בישראל עומד על 144,990 שקלים. מי שרוצה עוד תוספות יכול לרכוש בעלות של 18,900 שקלים את חבילת ה-'שארפ ליין', המוסיפה פנסי קסנון, גג חשמלי, דיפוני אלומיניום הגה 4 זרועות עם שליטה מגלגל ההגה (אין בגרסת הבסיס) לרדיו דיסק ועוד.


"הגרסה החדשה של ה-A3 מאפשרת לקהלים רחבים יותר ליהנות מכניסה לעולם היוקרה עם תג מחיר אטרקטיבי. המחיר התחרותי של הגרסה החדשה אינו פוגע באבזור הרכב, להפך. ה-A3 בגרסת מנוע 1.4 טורבו מוצעת עם אבזור מלא, נוחות ובטיחות, על פי הסטנדרטים בקטגוריה". כך אלחנן יהב, מנהל חטיבת אודי בישראל.


עוד על אודי בוואלה! רכב

מצטרפים לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully