וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי בזהות חדשה

מיצובישי תציג בתערוכת ז'נבה מכונית ראווה לקבוצת הפנאי המקדמת את דגמיה החדשים של היצרנית היפנית, ואולי מבשרת על הלנסר ואאוטלנדר הבאים

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של מיצובישי בשנים האחרונות היה הפרונט הטרפזי הזועם, שעיטר את חזותן של כל מכוניותיה ובפרט הלנסר ואאוטנלנדר, וכן את רכב הפנאי הקומפקטי ה-ASX, שטרם הגיע לישראל. כעת עולה כי עם פתיחת תערוכת ז'נבה, מכווצת מיצובישי מעט מסימני ההיכר שלה לטובת מראה אנונימי שיקלע למכנה הרחב יותר. אך האם הבמה בשוויץ תהפוך לאירוע בכורה ללנסר ואאוטלנדר?

הטיזר הראשון מחדד את הכוונים של מיצובישי, שקיבלו תוקף משנה בשני דגמים רעיוניים, ה-PX-MiEV, שהוצגו במספר תערוכות בשנה האחרונה. מהתמונה החשוכה למחצה, אפשר לראות כי החלק הקדמי עובד להופעה פחות קיצונית, וכי בתי התאורה התקצרו, הפגוש פחות אגרסיבי וסימול המותג – היהלום, נעול בין שתי רצועות מסורגות. במובן מסוים, היא מזכירה יותר את דגמי העבר של החברה מאשר את אלה שבקנה.

למרות שלא ידוע בדיוק איזה דגם מקדמת מיצובישי בתערוכת ז'נבה, רוב ההימורים מתנקזים לרכב פנאי - כנראה המחליף של אאוטלנדר הוותיק, שזכה למתיחת פנים בשנת 2010, אך למעשה לא התחדש משמעותית מאז שנת 2005. במיצובישי אף דיווחו השנה על מערכת הנעה היברידית שתשרת את כלל ההיצע לרבות את הלנסר אבולושן (מי היה מאמין), כך שהסיכוי שאאוטלנדר יוצב בגפו בחזית החידושים, נראה קלוש. כמקובל בסדרת קדימונים, את יתר הפרטים נגלה בהדרגה בשבועות הקרובים.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה הענקית של וואלה! רכב בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully