וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי R8 הופכת ללימוזינת-על

יש לה מקום לשמונה אנשים, מנוע עשרה צילינדרים עם 500 כ"ס, וחלל פנים מפנק שלא מבייש את משפחות המלוכה. הכירו את האודי R8 לימו

החולשה של מכוניות-על, אם מותר להגדיר זאת כך, היא שרובן קצת מוגבלות מבחינה שימושית. לרוב מדובר בשני מושבים, מרחב ראש צנוע ותא מטען שנפחו כגודל אבוקדו. אז נכון, יש כיום דור הולך ופורח של כלי-רכב "משפחתיים" מצוידים במנועים של משחתות: אסטון מרטין ראפיד, מאזרטי קווטרפורטה, פורשה פנמרה ועוד. אבל מה קורה כשרוצים להשוויץ בפני החברים על רכישת האקזוטיקה החדשה ואין מקום לקחת את כולם לסיבוב? בשביל זה המציאה חברת 'לימו-ברוקר' הבריטית פתרון מושלם: לימוזינת-על המבוססת על אודי R8.

לחובתה יאמר, שהיא אינה הלימוזינה הראשונה שהוסבה ליאכטת מירוץ על גלגלים. לפני 6 שנים בנה מהנדס בשם דן קאוולי, יחד עם כמה שותפים מקבוצת מקלארן, את הפרארי 360 מודנה בדמותה של לימוזינה ענקית באורך שקרוב ל-7 מטרים. היא אף שברה כמה שיאי מהירות, כולל התאוצה ל-100 קמ"ש מהמקום (6 שניות) ומהירות מרבית של 267 קמ"ש – כ-30 קמ"ש פחות מהפרארי הדו-מושבית עליה היא מבוססת. אולם עכשיו כאמור, מנסים לרסק לה את כל ההישגים והשיאים וליטול ממנה את התואר.

לימו-ברייקר מנוסה ביצירות כלאיים ענקיות. אבל היא טוענת שהאודי R8 לימו, היא אכן הלימוזינה המהירה בעולם. הפרטים עליה קצת מעורפלים, אבל לדבריהם היא חמושה באותה יחידה המשרתת את האודי R8 V10, משמע מעל 500 כ"ס ומהירות מרבית של יותר מ-300 קמ"ש. בפנים יש מקום לשמונה אנשים, וניתן יהיה לבצע התאמה בין חוץ לפנים על פי דרישות הלקוח.

בעוד כשלושה חודשים, כשעותק אחד יעלה לכבישים ויסלול את דרכו לאחת מעמדות החניה של ביונסה, נוכל לדעת אם היא עומדת ברף הציפיות הגבוה. מחיר משוער? בערך כמו דירה במגדלי יוקרה.

עוד הרבה על סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הענקית שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully