וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן אפ: גם בחמש דלתות

מכונית המיני של פולקסווגן הופכת לשימושית יותר עם הצגת מרכב ה-5 דלתות החדש. בכורה בתערוכת הרכב בז'נבה. אצלנו ב-2013

מכוניות מיני הן פתרון יעיל לעיר בשל גודלן הזעיר, אבל לפעמים כשרוצים לשדרג את כושר הנשיאה ואיכותה, צריך קצת יותר מרחב פנימי ונגישות לחלל הפנים. בשביל זה מוסיפה בקרוב פולקסווגן מרכב חמש דלתות שימושי לאפ הקטנה - מה שרומז שגם סיאט (מיי) והסקודה סיטיגו התאומות לה, תקבלנה את אותו הטיפול בדיוק. המכירות של האפ תחלנה באירופה במרץ הקרוב לאחר תערוכת ז'נבה, והעלות כך אומרים תזנק בכ-500 יורו בלבד לעומת הגרסה הנוכחית.

מבחינה טכנולוגית אין בה שינויים גדולים. המנוע אותו מנוע (1.0 ל' עם 75 כ"ס), הגיר אותו גיר (ידני חמישה הילוכים) והמפרט אותו מפרט. ההבדלים בין 3 ל-5 דלתות יבואו לידי ביטוי רק בהנגשה של הכניסה פנימה לתא הנוסעים, כאשר שניים או שלושה נוסעים מאחור, לא יאלצו להתקמט ולהתכווץ דרך המפתן הקדמי, אלא יזכו לזוג דלתות עצמאיות.

חיצונית, פולקסווגן אפ תהיה זורמת ונקייה יותר בחיבור שבין החלק הקדמי לאחורי. "שילבנו את הדלתות מאחור בהרמוניה עם קורות B ו-C", כך אחד מבכירי פולקסווגן. תא המטען הבסיסי דומה, ולזה נפח של 251 ל' ועד 951 ל' בקיפול המושבים. כמו גרסת האפ הרגילה, גם בחמש דלתות אופציה לחימוש מערכות הבטיחות במנגנון הבלימה האוטומטי (עד מהירות של 30 קמ"ש). מתי אצלנו? בתחילת 2013, כפי שנמסר לוואלה! רכב מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

עוד על פולקסווגן בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully