וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו X6 מתחדש

חודשיים לפני תערוכת ז'נבה, חושפת ב.מ.וו מתיחת פנים מינורית לרכב הפנאי הספורטיבי X6. עיקר השינויים בקוסמטיקה חיצונית ופנימית, בתגבור מנועי דיזל חסכוניים

ארבע שנים אחרי שנחשף, אפשר להכריז שב.מ.וו X6 ניפץ את התחזיות הכלכליות הקודרות של מבקריו. רכב הפנאי הספורטיבי, או ה- Sports Activity Coupe הראשון בעולם, הצליח במספר שנים מועט לרפד את קופת היצרנית בערימת מזומנים, וסיים את הפרק הראשון בחייו עם יותר מ-150 אלף עותקים שנמסרו ללקוחות - הרבה מעבר להערכות בכירי המותג. עתה, כמקובל במחזור אמצע החיים, מגיעה מתיחת הפנים כדי לשמור על המומנטום עד לחשיפת דור הבא.

השינויים לעומת הדגם הנוכחי ניכרים הן בערכת האיפור, והן ביחידות ההנעה המשודרגות. חלק מהחידושים הקוסמטיים משווים לו את המראה המעט יותר ספורטיבי של דגמי ב.מ.וו האחרונים, דוגמת סדרה 5 וב.מ.וו סדרה 1 החדשה. ברשימה הקצרה, נכללות תוספות של נורות LED עם פעולה אדפטיבית בחלק החזיתי, ובתי תאורה בעיצוב מודגש מאחור.

בתא הנוסעים כמעט ולא הובחנו הבדלים לפני ואחרי מתיחת הפנים. ב.מ.וו תעדכן כמה מרכיבים לבחירה בתחום הריפוד, מערכת השמע והבטיחות, אבל בסך הכול התמונה נותרה זהה. יש לציין כי ה-X6 מגיע כסטנדרט עם ארבעה מושבים בלבד, ואילו התקנת חמישה מושבים היא אופציונאלית בתוספת תשלום. תא המטען ללא קיפול השורה השנייה מציע 570 ל' של נפח, ועד 1,470 ל'.

באגף ההנעה, המנוע הבכיר בהיצע (מלבד ה-M לו 500 כ"ס)המצויד ב- 4.4 ל' טורבו, יפיק כעת משמונה צילינדרים בנזין 440 כ"ס, משמע עלייה של 40 כ"ס נוספים על פני המנוע הקיים, בעוד סדרת מנועי הדיזל גם היא מתחדשת לקראת השקתו, וכאן מציינים בחברה כי מנוע ה-3.0 ל' טורבו-דיזל יחלץ תוספת של 15 כ"ס ויגיע ל-315 כ"ס. כמו כן, תרשם ירידה של כמה אחוזים בצריכת הדלק ובפליטת דו תחמוצת הפחמן. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה.

מיבואנית ב.מ.וו לישראל, חברת קמור, נמסר לוואלה! רכב כי הדגם יגיע ארצה לקראת האביב.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • במו
  • קמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully