וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: הקרייזלר של ברק אובאמה

הקרייזלר 300c ששימשה את נשיא ארה"ב ברק אובאמה, עומדת למכירה פומבית באתר איביי עם כל הקבלות והמסמכים המקוריים. המחיר? מיליון דולר

כמה כסף הייתם מוכנים לשלם כדי להניח את הישבן במכונית שהייתה בבעלותו של ברק אובאמה? ובכן, טים אובייל משיקגו שרכש את הקרייזלר 300c של ברק אובאמה, בטרם נאלץ הנשיא האמריקני להצטייד בלימוזינה משוריינת של קדילאק מתוקף מעמדו, חושב שערכה של המכונית עומד היום על מיליון דולרים. האם זה לא קצת מוגזם למכונית זללנית ומזדקנת בת 7 שנים?


הקרייזלר 300c הייתה בבעלות אובאמה בתקופתו כסנטור אילנוי. אובייל טוען שבמסמכי הרישוי של הרכב לא רשום מפורשות שהרכב היה שלו, משום שהממשלה משתמשת בשירותי ליסינג כדי לצוות את בכיריה לכלי-רכב לצרכי עבודה. אי לכך, התיעוד היחיד על כך שברק אובאמה אכן נהג בקרייזלר לעיל, הוא צילום שהשיג אובוייל כאשר אובאמה עשה טרייד-אין בדילר בשיקגו, לאחר שקיבל אישור לבצע עסקת חליפין.


מהפרטים אודותיה, עולה כי המנוע של המכונית הוא מסדרת ה-HEMI השרירית, עם שמונה צילינדרים (5.7 ל')ו-340 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית. על מד האוץ צברה הסלונית המפוארת כ-33 אלף ק"מ ולדבריו מטופלת בקפידה. כל התיקונים וההערות מעודכנים בספר המכונית וצבעה החיצוני אפור בהיר, ומצב הריפודים בתא הנוסעים במצב מצוין.


אובייל טוען שניסה למכור את המכונית בעבר, אבל ללא הצלחה. כעת, עם התקרבות תקופת הבחירות בארה"ב הוא מעריך שיש לוי סיכוי להשיג את המחיר הנקוב בשל האירועים הפוליטיים. לפני שלושה ימים אגב נסגרה המכירה ללא הצעות קונקרטיות. ועתה שוב הוא מאריך את המכירה בשבוע נוסף. מי שרוצה להביע נכונות לקנות את הקרייזלר, מוזמן להפקיד ערבות בסך 2,000 דולרים. לנו יש תחושה שהיא תישאר אצלו בחניה עוד הרבה זמן.

עוד קלאסיקה ואספנות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully