וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אינטרנט אלחוטי חינם ברכבת

מוטורולה סולושנס תספק לרכבת ישראל אינטרנט אלחוטי בכל תחנות הרכב וב-620 קרונות. תחילת הפיילוט בעוד חודשיים בשתי תחנות הרכב הגדולות בתל-אביב

החל מחודש מרץ הקרוב יוכלו נוסעי הרכבת להתנסות לראשונה באינטרנט אלחוטי. חברת מוטורלה סלושנס תספק לרכבת ישראל את הטכנולוגיה לכך, לאחר שזו זכתה במכרז לאספקה, התקנה, תפעול ותחזוקה של הרשת האלחוטית. תוקף המכרז הוא לחמש השנים הקרובות, עם אפשרות הארכתו בחמש שנים נוספות.


במסגרת התכנית, תפעיל מוטורלוה סלושנס שירותי גישה אלחוטית חינמית בקרונות, מעברים, אולמות ורציפים במספר שלבים. בפעימה הראשונה של הפיילוט, שתחילתו כאמור בחודש מרץ הקרוב, תוקמנה נקודות אלחוטיות בתחנת רכבת תל-אביב מרכז-ארלוזרוב, ותחנת הרכבת באוניברסיטת תל-אביב. כמו כן, תוקם הרשת בשני מערכי Double Deck, עם אפשרות הרחבה לעוד ששה מערכים נוספים. בהמשך התכנית, נערכים להתקנת הרשת ב-620 קרונות ו-53 תחנות. עלות הפרויקט נאמדת בכ-23 מיליון שקלים בפריסה של עשר שנים.

"חברת רכבת ישראל מבינה כי במקביל להקמת מסילות, תחנות ורכישת קרונות וקטרים, אני רואה חשיבות בהשקעה ניכרת בחוויית הנסיעה, כדי להביא לשינוי בהרגלי השימוש בתחבורה הציבורית של תושבי מדינת ישראל. לפיכך, כבר ב-2012, תפעיל החברה אינטרנט אלחוטי בקרונות ובתחנות, יוצגו זמני יציאת והגעת רכבות און-ליין על גבי שילוט אלקטרוני בתחנות, יופעל כרטיס נסיעה חכם ועוד". כך מנכ"ל רכבת ישראל בועז צפריר.


עוד נמסר מרכבת ישראל, כי מלבד הקמת רשת אלחוטית, תעלה אפליקציה בחודש פברואר למכשירי אנדרויד ואייפון. מערכת זו תעניק למשתמש שליטה מלאה על תכונות מתקדמות, בקרה על לוחות הזמנים, הגדרת צלצול השכמה לפי מיקום התחנה, מקומות בילוי בסמיכות לתחנה, עלויות ותעריפים שונים ברכבת, עדכונים או-ליין ועוד.

עוד חדשות בוואלה! רכב

מצטרפים לקהילה המוטורית הגדולה בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully