וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: נהג דן יפוטר לאחר שדרס למוות כלב פצוע

נהג דן שדרס למוות באכזריות כלב לברדור שהיה מוטל פצוע בדרך השלום, זומן לשימוע בהנהלת דן. דוברת תנו לחיות לחיות: "אני נדהמת מכמות הרוע האנושי"

נהג האוטובוס של חברת דן שדרס למוות כלב לברדור פצוע לפני כשבוע על דרך השלום זומן לשימוע, כנראה לפני פיטוריו. ההנהלה אף זימנה את הסטודנט, רון שומרת, שהיה עד לאירוע ודיווח על המתרחש במקום כדי לעמוד על פרטי הדריסה. שמו של הנהג הדורס טרם הותר לפרסום.

האירוע המזוויע התרחש כאמור ביום שני שעבר. רון שמרת, סטודנט באוניברסיטת בר-אילן שהיה במקום, הבחין ממושב הקטנוע עליו רכב בכלב פצוע מסוג לברדור שרוי על הכביש במצב קשה, תוך שהוא מנסה להתרומם ולהימלט מהסכנה. לאחר שעצר את הקטנוע בצד כדי לגשת ולסייע לכלב, הבחין כי נהג האוטובוס ברמזור פתח בנסיעה איטית, על אף נוכחתו במקום, ודרס את הכלב למוות.

לדבריו של שמרת, הנהג התעלם מהכלב הפצוע והמשיך בדרכו כלא כלום. "האוטובוס נסע במהירות איטית של 5 קמ"ש לכל היותר. הכלב נדרס מול עיני תוך צווחה איומה. רדפתי אחרי הנהג והודעתי לו שבכוונתי להגיש נגדו תלונה במשטרה. אני סולד מאכזריות, אין מקום לאנשים כאלה בחברה. דין הרג חיה כדין הרג אדם".

בעקבות אירוע הדריסה, נפתחה עצומה באינטרנט עליה חתמו קרוב ל-12 אלף איש, בקריאה לפטר את הנהג שהיה מעורב בדריסת הכלב הפצוע. "בכל פעם מחדש אני נדהמת מכמות הרוע האנושי. אין כבר מילים לתאר את עצמת הזעזוע מהמחשבה על נהג שדורס במודע כלב פצוע. אני דורשת מחברת דן לפטר את הנהג לאלתר ולפרסם את שמו. במידה והחברה לא תתנער מהתנהגות לא אנושית כזו, נקרא לחרם נוסעים", כך דוברת ומייסדת תנו לחיות לחיות, אתי אלטמן.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לקהילה המוטורית הגדולה ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully