וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A6 ו-A7 מקבלות טורבו-דיזל לוהט

צמד מכוניות הסלון המפוארות של אודי מתחמשות במנוע טורבו-דיזל עוצמתי במיוחד המפיק 313 כ"ס, שישגר אותן ל-100 קמ"ש ב-5 שניות

כשיוצאת הודעה על מנועי דיזל אטרקטיביים התגובות בארץ הן לרוב צוננות, שכן רוב הציבור עדיין נוטע את אמונו וכספו במנועי בנזין בשל עלויות הסולר (על אף שאלה כמעט מקבילות כיום לבנזין). באירופה להבדיל, ישמחו לקבל חובבי מותג אודי מנוע סופר גמיש וחזק שיעשה את דרכו לשתי מכוניות הסלון המפוארות של החטיבה: A7 ו-A6. שתיהן תצוידנה במנוע טורבו-דיזל מסדרת ה-TDI המסורתית, אולם הפעם עם שני מגדשי-טורבו וביצועים של מכוניות ספורט מהשורה הראשונה, לפחות בישורת.

בחזית כאמור יותקן מנוע ה-3.0 ל' ששה צילינדרים בי-טורבו, וזה יפיק הספק מרבי של 313 כ"ס ב-3,900 סל"ד, 65.7 קג"מ מ-1,500 סל"ד, וישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד (DSG) עם שמונה הילוכים, כולל תפעול מגלגל ההגה. הנתונים על הנייר מורים כי שתי המכוניות תאצנה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות, ולמהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק (יצרן) עומדת על 14.5 ק"מ לליטר במשולב, ונתון פליטת דו-תחמוצת הפחמן כ-169 גק"מ.

מנוע זה, יתברג מעל גרסת ה-204 כ"ס (טורבו בודד) וה-245 כ"ס המשרתות את אודי בשנים האחרונות. באודי מציינים כי טכנולוגית הגדישה הכפולה במנוע החדש (עד 3.2 באר) תהיה לחזקה ביותר בתולדות מנועי הסולר בחברה, וכן לנקייה שבהן בתפוקות גבוהות. טרם נמסרה תגובת יבואנית אודי לישראל 'צמפיון מוטורס' על מועד הגעת המנועים ארצה.


עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

כנסו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully