וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תהיה מכונית השנה העולמית 2012?

הוכרזו עשר המועמדות הסופיות לתואר מכונית השנה העולמית 2012 שתוכתר בתערוכת הרכב האמריקנית בניו-יורק בחודש אפריל. 3 הפיינליסטיות תוצגנה בחודש הבא בז'נבה

לקראת שתי תערוכות הרכב הגדולות שתפתחנה את שנת 2012 בז'נבה (מרס) וניו-יורק (אפריל), פורסמה היום (רביעי) רשימת עשר המכוניות המועמדות לתואר מכונית השנה העולמית (COTY), וכן עשר מכוניות הביצועים של השנה שתבחרנה בנפרד. הרשימה נבנתה על ידי חבר שופטים המורכב מ-66 בוחנים, ביניהם עתונאים בכירים, כלכלנים ועוד, אשר יצאו מכל יבשות העולם וסימנו במהלך השנה האחרונה את המכוניות הטובות ביותר בכל קטגוריה.

התחרות נערכת ברציפות מאז שנת 2003, ובין הזוכות בשנים האחרונות אפשר למצוא את ניסאן ליף החשמלית (2011), פולקסווגן פולו (2010), פולקסווגן גולף (2009), מאזדה 2 (2008), לקסוס LS460 שקטפה את הפרס בשנת 2007, וב.מ.וו סדרה 3 בשנה קודם לכן. בקבוצת מכוניות הביצועים זכתה אשתקד פרארי 458 איטליה ובשנת 2010 עשתה זאת בהפרש משמעותי מהמתחרות, אודי R8 במהדורת ה-V10.

בשלב השני של עבודת השופטים, אלה יבחנו שוב את המכוניות שתגענה לגמר, ומתוכן, תבחרנה בקפידה שלוש הטוענות לכתר שצברו את הציונים הגבוהים ביותר. ב-6 במרס, חבר השופטים יכריז על המכוניות המצטיינות במסגרת תערוכת הרכב האירופאית בז'נבה.

כבכל שנה, גם הפעם תוכלו אתם הגולשים לבחור את המכונית הפייבוריטית שלכם לתואר מכונית השנה העולמית, ומובן שלראות בסיום התחרות עד כמה הייתם קרובים ל-3 המועמדות הסופיות. אז, מה תהיה מכונית השנה 2012 לדעתכם?


(צילומים: יצרן, ניר ב-טובים, קובי ליאני)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully