וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן MP4-12C תקבל יותר מ-800 כ"ס

1.2.2012 / 16:28

593 כ"ס של מקלארן MP4-12C לא הספיקו לאמריקנים, אז סדנת הנסי תשפר את זו ותעלה את הרף מעבר ל-800 כ"ס. החזיקו חזק

סדנת השיפורים הנסי, קבלו אור ירוק להשתגע. אחרי שהביאו לעולם כמה מהמכוניות החזקות ביותר שנראו, אנשי הסדנה האמריקנית ניגשים לטפל ב"בעיה" אירופית. לבעיה הזו קוראים MP4-12C, מכונית ה'על' החדשה של מקלארן. למה בעיה? כי עם כל הכבוד למקלארן ולניסיון שצברו במרוצת השנים בייצור מכוניות אקזוטיות מדהימות, עם נתון הספק 'צנוע' של 593 סוסים קשה לחיות.

אם תשאלו אותנו, המקלארן הזו לא ממש זקוקה לעוד כוח, אבל למה להתווכח? אנשי סדנת הנסי פרקו את מנוע ה-12C שמציע 3.8 ליטר, 8 צילינדרים ושני מגדשי טורבו, חיזקו משמעותית את קרביו והחליפו את המגדשים, את המצננים (אינטרקולרים), את צנרת הפליטה (טיטניום), המצמד (קלאץ' לחזק יותר כמובן), את מערכת צינון תיבת ההילוכים וכמובן את תוכנת ניהול המנוע. התוצאה, יותר מ-800 כ"ס. כמה יותר? הם עוד לא מספרים.

השדרוגים של הנסי לא מסתיימים שם וכדי שתוכלו להבדיל בינה לבין סתם עוד MP4-12C, הגרסה שלהם מקבלת גם חישוקים חדשים עם מידי מישלין פיילוט סופר ספורט, פגושים אגרסיביים יותר ועוד כהנה וכהנה נגיעות סיבי פחמן. שיהיה. במתלים, הם העדיפו שלא להתעסק, שכן אלה לדבריהם מגיעים כבר באופן מושלם מהחברה.

ובכן, אחרי שחלמו קצת, רצינו לדבר על כסף, אבל הנסי עדיין לא תמחרו את חבילת הביצועים הזו, אז פשוט כדאי שתמשיכו לחסוך, שכן מחירה של המקלארן המקורית מגיע לכדי 230 אלף דולר בארה"ב.

כל עולם שיפורי הרכב בוואלה! רכב

מצטרפים לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully