וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית ירק על נוסעת וישלם 19,000 שקל

2.2.2012 / 11:10

נהג מונית שירק על נוסעת לאחר שסרב להפעיל מונה, נקנס ב-15,000 שקלים ויפצה אותה ב-4,000 שקלים נוספים

גם נסיעה במונית יכולה להפוך לסיוט, כך גילתה תושבת ירושלים. זו עלתה על מונית מקומית ברחוב שטרן בבירה ובקשה להגיע לשכונת בית וגן שבעיר. אולם, רגעים ספורים לאחר התחלת הנסיעה, העלה נהג המונית נוסע נוסף לרכב, שמאוחר יותר התברר כחברו, ללא אישורה של הנוסעת. בסמוך לכך, הבחינה הנוסעת כי נהג המונית לא הפעיל את המונה כנדרש וביקשה ממנו לעשות כן.

אולם, בקשה זו העלתה את חמתו של נהג המונית וזה הורה לנוסעת לצאת מיד מהרכב ואף החל בנסיעה עוד לפני שזו השלימה את יציאתה מהרכב והספיקה לסגור את הדלת. הנהג עצר את המונית, צעק על הנוסעת "את לא מסוגלת לסגור את הדלת" וירק בפניה בחוזקה, כך מציינים אנשי משרד התחבורה. לאחר מכן המשיך זה בנסיעתו כשהוא משאיר את הנוסעת בצד הדרך המומה ומבוהלת.

הנוסעת, תושבת ירושלים, הגישה תלונה למפקח על התעבורה במשרד התחבורה ובעקבות חקירת התלונה הוחלט ביחידת התביעות של המשרד להגיש תביעה לבית המשפט כנגד נהג המונית. במהלך החקירה אף הגיע נהג המונית לביתה של המתלוננת והתנצל בפניה על התנהגותו. הנוסעת נעתרה לבקשתו והסכימה לבטל את התלונה. אולם התובע של משרד התחבורה סירב לבטל את כתב האישום שהוגש לבית המשפט.

נהג המונית כפר בבית המשפט בסעיפי האשמה שיוחסו לו אולם שופטת בית המשפט ציינה בהכרעת הדין כי "עדותו של הנאשם לא הייתה אמינה וניכר היה התחכמותו והתחמקותו מנשיאת האשמה בפני בית המשפט, בשעה שבכל התהליך, עד להגשת כתב האישום, ביקש הנאשם להתנצל בפני הנוסעת ואף לפצותה". עוד הוסיפה השופטת קסלסי: "אני מתרשמת כי הנאשם ירק גם ירק בפניה של העדה וכי התנהגותו הכעסנית נתמכה גם על ידי הנאשם עצמו, שכאמור לא שולל את כעסו על הנוסעים או את העובדה שיש ויכוחים עימם. בעיניו זה דבר טבעי, בעיני בית המשפט והחוק אין הדבר כך".

בסופו של המשפט גזרה השופטת קסלסי על נהג המונית קנס של 15,000 שקלים, פיצוי של 4,000 שקל לנסעת בה פגע ואף חויב לחתום על התחייבות בסך 5,000 שקלים, להימנע מלעבור עבירה דומה במשך שלוש שנים.

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

ממשיכים לדבר על המקרה בפייסבוק של וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully