וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה טרק'סטר קונספט נחשף

5.2.2012 / 7:35

קיה, יצרנית הרכב הקוריאנית נעזרת במחלקת העיצוב שלה בקליפורניה כדי לחשוף כוונות אודות ייצור מכונית ספורטיבית חדשה עם 250 כ"ס

התיאבון של קיה מתגבר. אחרי שנים מוצלחות במיוחד בעולם עם עליות ניכרות במכירות, אף בישראל, כשהגיעה אל המקום הראשון בחודש ינואר בישראל, קיה חושפת רכב תצוגה חדש העונה לשם טרק'סטר. רכב עתידי זה, מבוסס על הסול - הקרוסאובר העירוני המצליח של החברה (102,000 יחידות ממנו נמכרו בארה"ב במהלך 2011). אולם, בניגוד למראה הסולידי יחסית של הסול, הטרק'סטר שעוצב בעזרת מחלקת העיצוב של החברה בקליפורניה, מקבל מראה ספורטיבי וקשוח בהרבה.

אולם יותר מהעיצוב, הרמז על מה שעשוי לשכון בחזיתה של המכונית הספורטיבית החדשה הוא המעניין יותר - בזמן שכל יצרניות הרכב מקפידות לשמור על תקינות פוליטית ולחמש את מכוניות התצוגה שלהן לפחות, במנועים חשמליים או היברידיים, קיה מודיעה כי המכונית הספורטיבית הזו תצויד במנוע בנזין שיפיק 250 כ"ס. להערכתנו, מדובר ביחידת הנעה בנפח 1.6 או 2.0 ליטר שנעזרת במגדש טורבו ויתכן שאף תשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים. מנוע זה עשוי גם לככב בכלי רכב אחרים מתוצרת החברה, אולי אף מכונית קופה ספורטיבית המקבילה ליונדאי ולוסטר טורבו שתגיע לשיווק בקרוב (יונדאי היא חברת האם של קיה).

קיה מספרים כי עדיין אין תוכניות להכניס את רכב זה לייצור, אך מההיכרות שלנו עם קיה, ניתן להניח כי בקרוב מאוד נראה ממנה מכונית ספורטיבית חדשה המבוססת על העקרונות העיצוביים שהוצגו בטרק'סטר.

עוד על קיה בוואלה! רכב

כל דגמי קיה הנמכרים בישראל במדריך הרכב

מצטרפים אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully