וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס חושפת וואן קטן בשם CITAN

מרצדס תשיק באביב אח קטן לויטו ולספרינטר בשיתוף טכנולוגי עם רנו-ניסאן. יצויד במנועי דיזל חסכוניים ועיצוב נאה שיפנה גם למשפחות

מרצדס תחשוף רכב מסחרי קומפקטי חדש בשם CITAN, מיזוג לשוני בין המילה CITY ל-TITAN. הסיטאן ישובץ תחת אחיו הגדולים ויטו וספרינטר, ירש (במידה מסוימת) את מקומו של הויאנו, ויופקד על משימות תובלה עירוניות בעלות אחזקה ותפעול נמוכים. השקתו הרשמית תיערך ככל הנראה במהלך חודש אפריל הקרוב, אולם חשיפה מוקדמת לעיני הקהל תהיה בז'נבה, ולאחר מכן סביר שגם בתערוכות מסחריות ועסקים באירופה, הגדולה שבהן בהנובר בספטמבר.


הסיטיאן נולד במיזם משותף עם רנו-ניסאן, שהדקה את יחסיה עם דיימלר בשנים האחרונות, בפרט בטכנולוגיות הינע ופלטפורמות משותפות. לדברי החברה, הסיטאן יהיה למסחרי הקומפקטי הקטן ביותר שמרצדס ייצרה בסגמנט, ומידותיו תתאמנה לשימושים רבים - כולל אופציה להסבתו לרכב משפחתי מן המניין.


פרט למנוע חשמלי טהרני שיגיע בהמשך הדרך, מרצדס תחמש את הסיטאן בשלושה מנועי דיזל מסדרת 'בלו-אפינשסי' בהספקים שבין 70 ל-120 כ"ס, עם תצרוכת סולר נמוכה וכן פליטת דו-תחמוצת הפחמן ברמות מופחתות מכלי-רכב דומים לו. בתא הנוסעים מקום לחמישה אנשים בשתי שורות, עם דלת פתיחה רגילה מצד אחד ודלת הזזה מצד שני. לא ידוע כרגע מהו נפח תא המטען, אולם מפאת דירוגו במשפחת המסחריות של מרצדס, ההשערה היא שמדובר באחסון השווה בערכיו לרנו קנגו, פיאט דובלו וכדומה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב


הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה ברשת


מדברים על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully