וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט 500 הופכת למיקרוואן

פיאט וקרייזלר הפיצו שתי תמונות ראשונות לגרסה השימושית ביותר של המיני הקטנה פיאט 500. שתי דלתות נוספות תתרומנה לפריחתה בקבוצה המשפחתית?

לפני כמה שבועות דיווחנו לכם על כך שפיאט שוקלת לייצר גרסה שימושית יותר ל-500 הקטנה, כחלק מאסטרטגית שיווק של היצרנית האיטלקית בארה"ב. עתה, ממש שבועות ספורים לפני פתיחת תערוכת הרכב בז'נבה, היא חושפת זוג תמונות רשמיות לפיאט 500L, המהדורה הכי שימושית שייצרה למכונית הזעירה שלה מאז שנוסדה בשנות ה-50 ומאז ימי החצי סטיישן שלה בשנות ה-60 וה-70. האם תקומנה כאן שתי גרסאות נפרדות, לשני שווקים שונים?

ה-500l יכול שתמצא את מקומה ורווחיה בפלח המיקרוואנים. העיצוב החיצוני הקלאסי של ה-500 נשבר והתפוגג קלות כדי להקנות לבת החדשה במשפחה סגנון מובחן יותר, צלילת שתתאים למימדים משפחתיים; היא ארוכה בכ-6 ס"מ מהגרסה הרגילה, רחבה ב-1.5 ס"מ, וגבוהה ממנה ב-2 ס"מ. בחזיתה, יותקנו מנועי המולטי-ג'ט דיזל ומנועי הטווין-אייר הקומפקטיים.

ניתן לראות בבירור כמה גבוה קו התקרה ביחס ל-500 המוכרת, לשוני בעיצוב בתי-התאורה בחזית ובאחוריה, לגובהן של קשתות הגלגלים ולאיפיון של הקורות המרכזיות (B) בחיבורן לקורות מאחור (C). היא איננה מלכת יופי אם לומר את האמת, ומאוד מזכירה את הנדסת האנוש של המולטיפלה (עיצוב מדורג), אולם בהחלט שורה עליה הקסם האופנתי של פיאט.

השאלה שעומדת על הפרק כרגע, היא האם פיאט מתכננת דגם נפרד לשוק באירופה? ה-500L, כך לדברי החברה, מעוצבת ומעובדת לשוק האמריקני חובב גרסאות המיניוואנים הגדולים יותר, על אף שאין שום כוונה להגדיל את הרצפה לשבעה מושבים. באירופה לעומת זאת, נערכים להשקת פיאט 500 עם חמש דלתות שתתברג בפלח הסופר-מיני. תשובות והבהרות כנראה בעוד כחודש בשוויץ.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה ברשת

מדברים על מכוניות בפורום של וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully