וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה למיצובישי אאוטלנדר חדש

מיצובישי חשפה תמונה ראשונה ליורש אאוטלנדר החדש שיושק בתערוכת ז'נבה. אבולוציה בעיצוב, במנועים ובתיבת ההילוכים שמקבלת ששה יחסי העברה

מיצובישי משגרת תמונה ייצוגית של רכב הפנאי אאוטלנדר החדש, כמעט חודש לפני בכורת הדגם בתערוכת הרכב בז'נבה. הדור השלישי של הקרוסאובר היפני יתעלה לדברי מיצובישי על קודמו בכל ההיבטים הטכנולוגים והשימושיים, ויסלול שפת עיצוב מודרנית לקו דגמי המשפחה. האאוט לנדר 2012 אף ישווק תחת הססמא הקליטה "Solid – Safe – Simple" (סולידי, בטיחותי, פשוט).

עיצובו החיצוני של אאוטלנדר החדש - למרות הגישה ה"סולידית" כדברי החברה לאופנה, נראה יותר כמו מתיחת פנים, מאשר הבדל דרמטי בהופעתו הכללית. הבולט ביותר הוא השינוי בשבכה הקדמית ומרכוז היהלום בין שני סרגלים מפוצלים ארוכים בעיטוף כרום שמרחיקים אותו מאחיו הקטן ASX. עוד אפשר לראות כי חלקו האחורי, מעל המותניים, בולט לכוון התקרה. במידותיו אין שינויים, אך שורה שלישית תהיה אופציונאלית.

בשלב ראשון ישווק מיצובישי אאוטלנדר החדש עם שני מנועים, בחיבור להנעה כפולה או קדמית. את בסיס ההזנה תספק יחידת כוח בנפח 2.0 ל' בנזין עם הספק משוער של כ-160 כ"ס. מעליה תדורג יחידת טורבו-דיזל 2.2 ל' עם תפוקה שקרובה יותר ל-190 כ"ס ו-130 גק"מ פליטת דו תחמוצת הפחמן. כל המנועים ישודכו לתיבות הילוכים אוטומטיות עם ששה יחסי העברה, ואפשרות לתיבה ידנית. לצורכי חסכון בדלק, הותקן גם מנגון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת).

מיצובישי תחשוף כאמור את האאוטלנדר החדש בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ. מכירות ראשונות תחלנה ברוסיה ולאחר מכן ינדוד גם לאירופה. מיבואנית מיצובישי לישראל 'כלמוביל' נמסר לוואלה! רכב כי מועד הגעתו המדויק טרם נקבע.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה ברשת

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully