וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TTRS חורכת אספלט

הקופה הספורטיבית של אודי מתחמשת במנוע משודרג המפיק 355 כ"ס, המאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות. מאחרייך פורשה בוקסטר

אודי השיקה השבוע גרסה רותחת ל-TTRS תחת הכותר 'פלוס'. מה זה אומר? הרבה יותר כוח בקנה, ביצועים חריפים, וטכנולוגיה תחרותית שיעניקו לה כוח אש משמעותי להתמודד מול פורשה בוקסטר והקאיימן הקטנה והחדשה. גם קוסמטיקה קלה שובצה בתפריט לאניני טעם.

מנוע ה-TTRS פלוס מגיע בנפח 2.5 ל' (TFSI) חמישה צילינדרים בהספק מרבי של 355 כ"ס. משמע, כ-20 כ"ס מעבר לגרסה ה"פשוטה" - וכמעט 50 כ"ס יותר מפורשה בוקסטר S. באודי טוענים לשורה ארוכה של שיפורים טכנולוגיים במנוע המשותף ל-RS3, כשבין היתר מציינים סעפת יניקה מוגדלת ויחס גדישה גבוה יותר בטורים נמוכים.

בין אם זו תיבה רובוטית כפולת מצמד S טרוניק (שבעה הילוכים), או ידנית ששה הילוכים, מאיצה האודי TTRS פלוס ל-100 קמ"ש ב-4 שניות לערך, כאשר לגרסת הקבריולה לוקח מעט יותר זמן (4.4 שניות). המהירות המרבית טיפסה ל-280 קמ"ש לעומת 260 קמ"ש ב-TTRS הנוכחית, ואפילו עם תצרוכת הדלק (11 ק"מ לליטר בנזין) אפשר לחיות בשלווה.

פרט לערכת פליטה עם ווסת חיצוני להעצמת השאון הווקאלי, רשימת התוספות הלא סטנדרטית על המדף מאפשרת הצטיידות במערכת מתלים אדפטיבית עם שיכוך מגנטי. בעטיפה החיצונית מעוטרת ה-TTRS פלוס בחישוקי 19 אינטש עם חמישה חישורים מושחרים, שבכה מובלטת קלות וכנף אחורית להגברת כוח ההצמדה לימי המסלול.

מחירה של ה-TTRS פלוס עומד באירופה על כ-62 אלף יורו, שהם כ-310 אלף שקלים לפני מס. בישראל נמכרת אודי TT החדשה אך לא בגרסאות הקיצון. את הבכורה הרשמית בכל אופן יערכו לה בתערוכת ז'נבה בעוד פחות מחודש ימים.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully