וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: ב.מ.וו M6

ב.מ.וו חושפת את מהדורות הביצועים לסדרה 6 החדשה במרכב קופה וקבריולה. כמה מהר מאיצה סלונית מפוארת של חטיבה M, עם 560 כ"ס מתחת לאף?

בעקבות התחרות החמה עם מרצדס, אודי ולקסוס בקרב קבוצת הפרמיום בארה"ב, (אבל לא רק), ב.מ.וו הפנתה הרבה משאבים השנה לסגמנט היוקרה והספורט. אחרי שהשיקה את הגראן קופה כתשובה לדמויות הסאלון-קופה, ובתום מקצה עדכונים לסדרה 6 שהגיעה לאחרונה לישראל, היא ממוקדת בחטיבה M שתציג בתערוכת ז'נבה את סדרה 6 M החדשה, שתהיה לשרירית בקו הדגמים שלה לצד M5, בזכות עלייה של כ-10 אחוזים בעוצמה לעומת הדגם הקודם (V10).

בחזיתה של ה-M6 מותקנת חטיבת כוח זהה לזו של ה-M5. הנפח הוא 4.4 ל' טורבו עם 560 כ"ס ב-6,000 עד 7,000 סל"ד, ו-69.3 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. מופקדת על העברת העוצמה לגלגלים מאחור היא תיבת הילוכים מסוג דרייבלוג'יק כפולת מצמד לה שבעה יחסי העברה, וזו משגרת את הקופה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות ואת הקבריולה ב-4.3 שניות. בהמשך הסקאלה מופיעים 200 קמ"ש אחרי 12.6 שניות (13.1 בפתוחת הגג), ועד מהירות מרבית של 305 קמ"ש ללא מגביל אלקטרוני (252 קמ"ש). צריכת הדלק הופחתה ל-9.9 ל' לכל 100 ק"מ (שיפור של קרוב ל-30 אחוזים ביחס למנוע ה-5.0 ל' היוצא), גם בזכות המצאות מנגנון עצור וסע המדומם הרכב בעת עמידה ממושכת.

כנהוג בחטיבה M על כל הרפטואר שלה, השלדה של ה-M6 מקבלת תמיכה דינאמית רצינית מכמה מנגנונים מתוחכמים, ביניהם ה-Dynamic Damper Control (שיכוך אדפטיבי), בקרות יציבות (DSC) עם שליטה סלקטיבית על משיכה ואחיזה, וערכת בלימה מהוקצעת על צמיגים ענקיים וחישוקים בקוטר 20 אינטש. בל נשכח כמובן את מתג ה-M על גלגל ההגה שמפריד בין טירוף לנסיעה אלגנטית בלחיצה רכה.

בתא הנוסעים ימצא את עצמו הנהג, וכל שלושת הנוסעים עימו, עטופים בדיפוני עור, סיבי פחמן פה ושם, מושבים מהודרים בגוון בהיר או אדום, ותא מטען שיכול להכיל מזוודה בינונית (350 ל' נפח). עוד בתוספות הלא נגמרות נורות LED קדמיות מתכווננות, תצוגה עלית, בקרת סטיה מנתיב, בקרת ראיה לאחור,שקעים מרובים לסמארטפונים ומערכת שמע היי-אנד של באנג אנד אולפסון. טרם נמסרה תגובת יבואנית ב.מ.וו לישראל חברת קמור, על מועד הגעתה.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

כנסו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ב.מ.וו M6. אתר יצרן
ב.מ.וו M6/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully