וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה נחקרת בגלל דליקות

הרגולטורים בארה"ב בודקים תלונות לפיהן דגמי קאמרי וראב 4 משנת ייצור 2007 התלקחו בגלל תקלה בחלונות החשמל. טויוטה נערכת לקריאת תיקון

ארגון הבטיחות האמריקני, ה-NHTSA, פתח בחקירה ראשונית לבדיקת שש תלונות של לקוחות טויוטה, שדיווחו כי מכוניתם התלקחה בגלל תקלה בחלונות החשמל. מדובר בדגמי טויטה קאמרי סדאן וטויוטה ראב 4 שיוצרו בשנת 2007. החשש הוא שאם החקירה תתפח ותוביל לעוד מכוניות שנגועות בתקלה, ב-NHTSA נערכים לבקש מטויטה לזמן מעל 830 אלף מכוניות למוסך, במסגרת קריאת תיקון (ריקול) רשמית.

לפי ניתוח ממצאי ה-NHTSA, מקור התקלה הוא בחלון החשמל לצד הנהג. "בהתבסס על מה שהצלחנו ללקט עד כה, האש נובעת מפגם במתג המרכזי של חלונות החשמל, אבל אין ראיה לכך שהפעלה של המתגים בשאר המושבים עלולה לגרום לתופעה", כך הדובר של האיגוד. עוד לדבריו, כי לא ידועים לו על תאונות דרכים שנגרמו בשל התקלה, או על דגמים נוספים שמעורבים בחקירה.

לאור נפח אירועי העבר, אין כיום חברה שלא משתפת פעולה עם חקירות האיגוד והרגולטורים. טויוטה הוציאה הודעה לפיה תמלא אחר כל דרישות ה-NHTSA. "קיבלנו הערכת מצב ראשונית על התקלות בקאמרי ובראב 4. עם זאת, טרם פנו אלינו הנציגים של האיגוד עם תוצאות הבדיקות. ברגע שנדע יותר, נגיב ונטפל בכל המקרים".

עוד על טויוטה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית שלנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully