וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנה חמה: רנו טווינגו RS

רנו ספורט משחררת את גרסת ה-RS לטוינגו המדליקה שתוצג בתערוכת ז'נבה. תחת מכסה המנוע אצורים 135 כ"ס. ההיעדרות המקומית תימשך

רנו טווינגו התחילה את מסלול חייה ב-1992 כפתרון עירוני וחכם: מנוע קטנטן (60 כ"ס), גיר חצי אוטומטי (ללא מצמד), משקל נוצה (790 ק"ג), ביצועים שישאירו אתכם שבעי רצון ואפילו עם כסף מיותר בארנק ביציאה מתחנת הדלק. עברו שנים, טווינגו התבגרה, נעלמה מהנוף המקומי, ובשנים האחרונות תפחה במימדיה בהתאם לקווי העיצוב במותג הצרפתי. בדור השני (2007) הגיעה חטיבת רנו ספורט והתלבשה עליה בחדווה. התוצאה: טווינגו RS – הגרסה החמה לשוחרי הנהיגה.

במסגרת מתיחת הפנים שנעשתה לאחרונה בטווינגו 2012 – ונגזרה מהקונספט דזיר, רנו מציגה כעת את הדגם החדש של ה-RS - שהוא אינו שונה טכנולוגית מהדור הקיים, אבל מובדל על ידי קישוטים ותפיחות מושחרות כמתחייב במסורת. ההבדלים בדקורציה בינה לבין הטווינגו השגרתית מודגשים בפגוש הקדמי, וזאת על ידי גופי תאורה שקועים בכיפות שחורות, סמל מובלט, ומאחור דפיזור תחתון ומפלט עם יצאה אחת. חוץ מאלה, יש לה גם חישוקים בלעדיים של רנו-ספורט.

בתא הנוסעים, יזכו היושבים להתחכך במושבי ספורט (חצי באקט) להם תמיכה מצוינת לגוף. הקונסולה אמנם נשארה כמעט אותו הדבר, אבל החיפויים באיכות גבוהה יותר על גבי התפאורה הפנימית, גלגל ההגה וידית ההילוכים.

תחת מכסה המנוע שוכנת יחידת ה-1.6 ל' המנפקת 135 כ"ס ב-6,500 סל"ד, 16.9 קג"מ ב-4,400 סל"ד, ומאיצה את הטווינגו RS ל-100 קמ"ש דרך תיבה ידנית חמישה הילוכים, ב-8.7 שניות. המהירות המקסימלית שלה היא 215 קמ"ש. טווינגו RS מתומחרת באירופה בסביבות 14 אלף יורו, שהם כ-60 אלף שקלים לפני מס. אצלנו כאמור, אין כרגע שום כוונה לשווקה.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully