וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים באילת: תחבורה ציבורית בחצי מחיר

החל משבוע הבא יופחת תעריף הנסיעה לסטודנטים הלומדים באילת או המתגוררים בה בשיעור של 50 אחוזים בקווים עירוניים ובינעירוניים

החל מ-22 בפברואר סטודנטים בעיר אילת ייהנו מהפחתה של 50 אחוזים בתעריף הנסיעות באוטובוסים וקווי השירות העירוניים והבינעירוניים. כך הודיע היום (רביעי) שר התחבורה ישראל כץ. המחיר החדש תקף לא רק לסטודנטים שמתגוררים בעיר ולומדים בה (מכללות, שלוחת אוניברסיטת בן-גוריון), אלא גם למי שמגיעים מחוצה לה ורשומים באחד ממוסדות הלימוד.

על פי ההסדר החדש, יוכל כל סטודנט בעל כרטיס תושב אילת או תעודת סטודנט, לרכוש כרטיס או מנוי בחצי מחיר. סטודנטים שלומדים באילת ושאין בחזקתם כרטיס מנוי סטודנטיאלי, זכאים להנחה של 33 אחוזים ברכישת כרטיסיות ו-30 אחוזים בשאר הכרטיסים. "הרחבת הסדר ההנחות לסטודנטים גם בקווי האוטובוסים לאילת נועדה לסייע לסטודנטים הלומדים באילת להגיע למרכז הארץ באמצעות התחבורה הציבורית במחיר מוזל ושווה לכל נפש" כך השר כץ.

ההנחות תינתנה באמצעות כרטיס הרב-קו, אותו ניתן לרכוש באמצעות כרטיס סטודנט או כרטיס תושב אילת. במסגרת ההסכם גם סטודנטים מחבל אילות והמועצה המקומית ערבה תיכונה, זכאים להנחה. עוד נאמר כי עדכון פרטים אישיים של סטודנטים יוכל להתבצע באופן ישיר אצל מפעילי התחבורה הציבורית, החל מ-1 במאי הקרוב. התעריפים יפורסמו באתרי המפעילות.

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully