וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי קליפורניה מתחזקת

פרארי החלה לייצר את הקליפורניה בגרסת 2012 מחוזקת במנוע לו 490 כ"ס, והפחתה של 30 קילוגרמים ממשקלה הכללי. לחדי הבחנה

כדי לרדת לפרטים הקטנים שפרארי עוסקת בהם בשדרוג מכוניותיה, צריך לדגור כמה שבועות עם מהנדסי החברה, ואז להוסיף עוד כמה חודשים. ובכל זאת, היות ותערוכת ז'נבה פתוחה לכולם והבמות הן מגנט לאנשים עם עודף מזומנים בארנק, פרארי תציג בשוויץ סוג של מדרגת פיתוח לקליפורניה שלה, בדיוק לאותם לקוחות שהגרסה הסטנדרטית איננה מספיקה עבורם.

פרארי קליפורניה 2012. אתר יצרן
פרארי קליפורניה 2012. יותר כוח, יותר חדות/אתר יצרן

התשתית הטכנית היא בכיסוח 30 קילוגרמים, משמע המשקל החדש עומד על 1.6 טון בלבד. השיטה בזכותה הושגה הדיאטה היא בשימוש בתרכובות קלות של אלומיניום בגוף השלדה, וללא פשרות בקשיחות המבנית, כך הם מדגישים. משם, המשיכו אל המנוע הקדמי-מרכזי לו נפח של 4.3 ל' שמונה צילינדרים. כשהקליפורניה יוצאת את המפעל במרנאלו, היא מפיקה 460 כ"ס. אולם אחרי תכנות מיפוי מערכת ניהול המנוע, מקבלת האיטלקייה תוספת של 30 כ"ס ומתייצבת על 490 כ"ס.

התמורה היא האצה ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות (3.9 ש'), ומהירות מרבית של 312 קמ"ש (310 קמ"ש). כסעיף משלים, פרארי מציעה את חבילת ה'אקסטרים דרייב', שמעניקה לנהג ערך מוסף בהתנהגות הכביש (הפחתת זווית הגלגול), ומערכת מתלים בעלת משוב חריף מהכביש. ערכת הדינמיקה לעיל נתמכת בשיכוך מגנטי שנשלט על ידי בקרת מחשב חכמה, שזמן התגובה שלה לפקודות הנהג מהיר בכמה אחוזים על פני הגרסה הרגילה, כמו גם תגובה מהירה יותר ב-10 אחוזים במנגנון ההיגוי.

זאת ועוד, פרארי הוסיפה כמה גוונים חדשים להיצע (טכנולוגיית שלוש שכבות צבע וחיפוי), והתאמות נוספות בתא הנוסעים להעצמת תחושת האינדבדואליות. מי שמוטרד מהיקף האחריות – שבע שנים מלאות כולל תכנית אחזקה מסודרת הן חלק בלתי נפרד מהבעלות על הקליפורניה. בפרארי, פשוט לא משאירים מרווח לטעויות.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully