וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי ויסטרום החדש הושק בישראל

17.2.2012 / 11:51

סוזוקי ויסטרום DL650 החדש מציע עיצוב עדכני, מנוע משודרג ומערכת בלימה מתקדמת ביחס לקודמו. המחיר, 71,195 שקלים

לצד חגיגת יום ההולדת הרביעי למועדון הויסטרום הישראלי, השיקה עופר אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל את הדור הבא של הויסטרום DL650. לאחר שזה נחשף באמצע השנה הקודמת, הוא מגיע גם אלינו ולו רשימה ארוכה של עדכונים ביחס לקודמו.

מנוע ה-V טווין שלו קיבל בוכנות חדשות וכן ציפוי פנימי חדש לבלוק האלומיניום אשר מפחית את החיכוך הפנימי ומשפר את פיזור החום במנוע. בראש המנוע ישנם שסתומים חדשים וגן גלי זיזים משופרים ואל המעניקים רצועת כוח רחבה יותר עם תוספת מרץ בסל"ד הנמוך והגבוה גם יחד. בנוסף לכך, אלה תורמים גם לירידה בשיעור של 10 אחוזים בצריכת הדלק, לפי סוזוקי.

הויסטרום החדש מקבל מעטפת עיצובית חדשה ואלגנטית יותר. בחזית ישנו פנס כפול, מיגון רוח מתכוונן, פתחי יניקת אוויר נאים וחיפויים מיוחדים לרדיאטור אשר אמורים לשפר את פיזור חום המנוע הרחק מהרוכב. המושב גם כן עוצב מחדש (גבה ב-15 מ"מ), עליו מוטבע כעת לוגו הויסטרום והוא מבטיח להיות חזק, שימושי ועמיד יותר מקודמו. מעבר לכך, ה-DL שומר על שלדת האלומיניום והמתלים (מתכווננים ל-5 רמות עומס) של הדור הקודם. מערכת ה-ABS תגיע עמו כסטנדרט.

ממול הרוכב נמצא מכל דלק בנפח של 20 ליטר וכן לוח מחוונים מודרני שמכיל מד סל"ד אנלוגי וכן לוח תצוגה דיגיטאלי שיציג אינפורמציה לרוכב כמו ההילוך המשולב, טמפרטורת הסביבה וצריכת הדלק הממוצעת.

ישראל וילגורה, מנהל מותג סוזוקי מספר: "זהו אופנוע חשוב מאוד עבורנו ועבור סוזוקי בישראל, והוא הצליח למשוך אחריו מאות מעריצים. אני מאמין שהדגם החדש יוסיף לתנופה של הויסטרום, אופנוע התיור הטוב ביותר בקטגוריה".

מבחן רכיבה על סוזוקי ויסטרום החדש תוכלו למצוא כאן בקרוב.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully