וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל חדש לחטיבת פולקסווגן ישראל: קובי בלום

קובי בלום שניהל את חטיבת סקודה בשנים האחרונות מונה לראש חטיבת פולקסווגן של היבואנית צ'מפיון מוטורס בישראל. את מקומו ירש ג'קי אביב

יבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס מינתה את קובי בלום למנהל חטיבת פולסקווגן בישראל. בלום ניווט את מותג סקודה בשנים האחרונות והביא אותה להישגים רבים במגוון תחומים, על רקע התפתחות החטיבה הצ'כית באירופה. את כס הניהול בסקודה ישראל ימלא ג'קי אביב שכיהן עד כה כמנהל מכירות ארצי בחטיבה.

בלום (48), נשוי עם שלושה ילדים, הוא בעל תואר בוגר בעסקים מהמכללה למנהל. בעבר שימש כמנהל חטיבת המכירות של פיאט בקבוצת סמל"ת וכן בתפקידי מפתח בסלקום. בשש השנים האחרונות פיקד כאמור על מותג סקודה בישראל, וביסס אותו כאחד מעשר המותגים הנמכרים בארץ. בסיכום שנת 2011 נרשמה שנת שיא בסקודה ישראל עם יותר מ-10,000 מסירות רכב חדש.

ג'קי אביב (33) שיכנס לתפקידו הקודם של בלום הוא בוגר תואר ראשון בעסקים, והחל את דרכו ב'צמפיון מוטורס בשנת 2001 כנציג נסיעות מבחן. הוא נשוי עם שני ילדים ובמשך השנים התקדם בסולם הדרגות, עד שמונה לתפקיד בכיר בהנהלת החברה בישראל, כשבין היתר הדריך את צוותי אולמות התצוגה של היבואן בארץ.

עוד על צ'מפיון מוטורס בישראל

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully