וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'נבה: מזרטי גרנטוריסמו ספורט

המותג האיטלקי חושף את מחליפתה הרשמית של הגרנטוריסמו S הוותיקה עם כמה חידושים חיצוניים וטכנולוגיים, כשגולת הכותרת מנוע V8 מוגבר ל-460 כ"ס

מזרטי גנטוריסמו (GranTurismo) מיוצרת קרוב ל-6 שנים, בערך מאז שלהי שנת 2006, ובתקופתה מזרטי הקפידה לעבות את קו הדגמים עם מהדורות קצה ואופנה: S, קבריולה, ה-MC התחרותית ועוד רבות ומצוינות. כעת, כמו כל מחזור חיים שגרתי, מגיעה הגרנטוריסמו לצומת דרכים ומשחררת את הדגם הראשון בהיצע המתחדש שיישא את השם הקלאסי 'ספורט', ויירש את מקומה של ה-S שחוגגת 4 שנים עם פרישה מוקדמת.

אז מה בקנה? במסגרת השקתה, מזרטי טוענת למנוע חזק יותר בחזית ושיפור גבולי בביצועיה על הכביש. מנוע ה-V8 יוציא כעת מנפח של 4.7 ל' הספק מרבי של 460 כ"ס לעומת 440כ"ס, ויאיץ את המזרטי ספורט ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות. לדברי מזרטי, מדובר בשיפור של כמה מאיות השנייה על פני ה-S הקודמת, אולם הנתונים הרשמיים טרם נחשפו. התיבה היא אוטומטית (ZF) עם ששה הילוכים ותפעול מנופים מגלגל ההגה.

בצד הקוסמטי קשה יותר למדוד את הפערים בין הדגמים. התלבושת החיצונית לובשת מ-2012 נורות LED סביב בתי התאורה, הפגושים הוחלפו לעיצוב יותר דינאמי (הגדלת פתחי היניקה למנוע וצינון מהיר לבלמים), וכן בתי תאורה מושחרים מאחור לטובת הדגשת קווי המתאר של הזנב. בתא הנוסעים שתמונתו לא פורסמה ישנו שימוש בדיפוני עור בגוונים חדשים, מושבים טובים יותר וגלגל הגה בעיצוב חדש.

המחירים לגרסת הספורט נאמדים בכ-100 אלף יורו לחבילות מאובזרות היטב, שהם כחצי מיליון שקלים. לאחרונה, מזרטי נכנסת לשוק הישראלי באמצעות היבואן 'אוטו איטליה' מקבוצת אוויס ודגמים ראשונים עולים בימים אלה לכבישים, ביניהם הסלונית המפוארת קווטרופורטה, שמחירה כמיליון שקלים.

עוד על מזרטי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully