וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבארת' עושה כבוד למזרטי

מותג הספורט האיטלקי חולק כבוד לאחות המפוארת מבית, וחושף את מהדורת הטריביוטו מזרטי חמושה במנוע עם 180 כ"ס ותא נוסעים מהודר

הרבה דברים אפשר לומר על התנהלותה של פיאט בשנים האחרונות, לטוב (טווין אייר) ולרע (חטאי אלפא רומיאו), אבל את האחווה המשפחתית לאורך ההיסטוריה, אי אפשר לגזול מהם.

יותר משנה אחרי שאבארת' המציאה גרסת הוקרה לפרארי בדמותה של ה'טרביוטו 695', היא מפנה את תשומת לבה אל מזרטי ומייצרת עבורה את הטריבוטו על בסיס הקבריולה החדשה -500C, מצוידת בכמה שדרוגים מנקרי עיניים, וגם מחוררי כיסים.

תחת מכסה מנוע הטריביוטו מזרטי שוכן אותו 1.4 ל' טורבו של פיאט, אולם ההספק עלה ל-180 כ"ס. אבארת' גם תנצל עבורה מערכת פליטה קלאסית מסדרת ה'רקורד מונזה' (שקצות יציאותיה אף מעוצבות כמחווה למזרטי), המסוגלת לחלץ שני סוגים שונים של שאון פליטה על ידי שימוש בווסת מיוחד. המנוע אמור להקנות לטרביוטו זמן תאוצה של כ-6 שניות ל-100 קמ"ש דרך תיבה ידנית.

ההוקרה באה לידי ביטוי גם בסעיפי ההופעה החיצונית והפנימית כמובן. לאבארת' מזרטי גוון חיצוני שלא תראו בגרסאות רגילות (שלוש שכבות בורדו עמוק) עם גג-בד נפתח בצבע לבן-קרם. בחזית נורות קסנון ומעטרים את הגלגלים חישוקים ממותג מזרטי (17 אינטש) מקו ה'נפטון' עם בלמי ברמבו לכל ארבעת הדיסקים.

מול עיניו של הנהג לוח מחוונים שתוכנן על ידי Jaeger LeCoultre, ומסביב מושבים עליהם מוטבע הכיתוב 695. כל דיפוני הפנים, לרבות הקונסולה, מחופים על ידי חומרים איכותיים יותר (עור בחלקם) וכך גם גלגל ההגה. עוד פריט חובה עם גרסת הטריביוטו הם שני תיקי נשיאה של אבארת', למי שלא מסוגל להפרד ממנה גם בטיולים.

המחירים הרשמיים טרם פורסמו, אולם צריך נספר כי כמות העותקים מוגבלת ל-499 בלבד. בישראל אגב מתומחרת האבארת' טריביוטו פרארי באזור ה-400 אלף שקלים, כך שאם זו תנדוד ארצה יש להניח שהמחירים יהיו די דומים. על בלעדיות, משלמים בגדול.

עוד הרבה על אבארת' בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully