וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגטי: 1,200 כ"ס בלי חלק עליון

בוגטי תחשוף בז'נבה את הוירון גרנד ספורט ויטס רודסטר, גרסה חדשה למכונית העל, עם מנוע משופר ל-1,200 כ"ס. מתנת פרידה וסימן לבאות

מסתמן שהצרפתים והגרמנים בבוגטי, החליטו לדחות במעט את ההספדים שתוכננו עבור הווירון ומהדורות הקצה של גרנד ספורט 16.4 ושות' אחרי 300 עותקים, וינצלו את תערוכת ז'נבה להצגת הגרסה החזקה ביותר שיצאה את המפעלים – סופר ספורט ויטס (Vitesse), או "תאוצה" מתרגום צרפתי. הויטס, שהיא למעשה גרסת קבריולה לגרנד ספורט קופה, תקדים ככל הנראה את מכונית העל הבאה של בוגטי, שלפי התחזיות תעמיד את הוירון בצילה - גם כשזה יגיע לתג המחיר.

במעמד השקתה בשוויץ, הויטס תהיה לרודסטר הסדרתית החזקה ביותר בעולם נוכח 1,200 כ"ס שנסחטו ממנוע ה-W16. לדברי בוגטי, כל מה שנדרש מחטיבת המהנדסים היה להגדיל את רביעית מגדשי הטורבו הענקיים, את מערכות היניקה והפליטה, מצנני הביניים ולחזק את מערכת המתלים והבלמים. עקומת המומנט מטפסת בויטס לשחקים עם 152.1 קג"מ, שאמורים להאיץ את המכונית - על בסיס השערות כלי-התקשורת באירופה, ב-2.5 שניות ל-100 קמ"ש – לפחות 0.2 ש' מהר יותר מגרסת הקופה של הגרנד ספורט.

בשלב זה, הפרטים אודותיה לא נחשפו במלואם, אולם בבוגטי לא נוצרים את הלשון ומשחררים כמה הבהרות שמחדדות את המניעים לייצורה. "ההצלחה של הגרנד ספורט שכנעה אותנו לייצר גרסה פתוחת-גג ולשדרג את ביצועיה. שוב בוגטי מוכיחה עם מכונית כמו הויטס, שמהנדסיה מסוגלים לקבוע גבולות חדשים במרקם הטכנולוגי בתעשיית הרכב" כך אומר ולפגנג דורהיימר, נשיא בוגטי.

לא שכחנו כמובן את עניין המחיר הרשמי; הסופר-ספורט ויטס תדרוש מבעליה לפחות 2.1.2-5 מיליון דולרים (בקרבת 10 מיליון שקלים לפני מס) בתום האביב. אם לא הייתה לכם ווירון עד היום, זו ההזדמנות האחרונה כנראה.

עוד הרבה על בוגטי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully