וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטומוטור 2012: מכוניות העל מאיטליה נפגשות

תערוכת הרכב הישראלית שנערכת בחול המועד פסח תציין השנה 24 שנים להקמתה. מה צפוי לכם בדוכנים ובשטח המאורע, מלבד לחמניות מקמח מצות

ישראל לא יכולה להתמודד עם תערוכות רכב בסדר גודל בינלאומי, לא מהצד ההפקתי ולא מההיבט הטכנולוגי. ולמרות זאת, האירוע הגדול ביותר בארץ שנערך מידי שנתיים הוא אוטומוטור, שמרכז בכמה ימים ספורים בחול המועד פסח במתחמי גני-התערוכה, את המכוניות החדשות ביותר בעולם, וכן את אלה שעשו את דרכן לאחרונה לישראל. השנה, במסגרת 24 השנים לחגיגות התערוכה, מבטיחים המארגנים מ'רבמוטור', מיתוג מחדש בהיקף של 40 מיליון שקלים.

במסגרת התערוכה (8-11.4) תשתתפנה למעלה מ-100 חברות ישראליות, שתצגנה בפני הקהל מגוון רחב של מוצרים, החל ממכשירי ניווט, מערכות תמיכה שונות ברכב, בידור וכלה בפיתוחים חדשים ומקומיים בענף הרכב. כמות המותגים שיגיעו מחו"ל טרם נחשפה, אולם כבר כעת ידוע כי בין המשתתפות האטרקטיביות תהיינה מכוניות פרארי, מזראטי, למבורגיני וטסלה, על שלל דגמים שונים.

לצידן, תתייצבנה מכוניות קונספט שחלקן תגענה ישירות מז'נבה, ויודגמו כלי-רכב חשמליים, מיזמים אקולוגיים מתקדמים ומכוניות מירוץ (פורמולה 1), אופנועים, קטנועים ועוד. עוד באירוע מיצג אמנותי חוויתי, שמטרתו לעודד את הנהגים לנהוג בחוכמה ובבטיחות, ולהימנע מנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

מחיר כרטיס הכניסה לאוטומוטר 2012 יישאר כפי שהיה בתערוכה הקודמת, משמע כ-89 שקלים למבוגר (ישנם מבצעי הנחות, נקודות וכדומה שמוזילים את מחיר הכרטיס). כדי להקל על התורים בכניסה לגני התערוכה, שודרגו הקופות בכניסה עם מערכת אשראי מהירה, כך שניתן יהיה לרכוש כרטיסים ללא עיכובים מיותרים. שעות הפתיחה הן מ-10 בבוקר ועד 21 בערב, כאשר מ-20:30 תתקיימנה מסיבות בהשתתפות הקהל וגאלה ריקודים עד 23 בלילה.

לדברי דורון גילר, מנכ"ל אוטומוטר, התערוכה השנה תהיה גדולה ומושקעת מאי פעם. " אוטומוטור 2012 תציין שינוי, רענון והתחדשות משמעותית בזכות מכוניות העל האקזוטיות, המותגים החדשים, החשיפות, מבצעי המכירות ואירועי הגאלה והריקודים. הנראות הכללית של התערוכה וכמות המופעים הדינמיים, יהיו גדולות ומעניינות מבשנים עברו".

עוד נמסר, כי השנה תתאפשר הכנסת מזון ושתייה מבחוץ למי שרגיש לדוכני האוכל בתערוכה. חנייה ניתן למצוא בגני יהושע או בחניון הפנימי (יקר יותר), וכן ניתן להגיע למקום ברכבת. עוד פרטים על התערוכה לקראת פתיחתה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully