וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: פורד פיאסטה ב-75 אלף שקלים

פורד מרחיבה את היצע הסופר מיני פיאסטה עם השקתה של גרסת ה-1.2 ל' הידנית, עם צריכת דלק ממוצעת של 17.8 ק"מ לליטר

על אף שפורד פיאסטה היא מכונית שימושית ובעלת תכונות ניהוג מהנות, היא לא הצליחה להתברג בפסגת סגמנט הסופר-מיני בישראל בשנים האחרונות. שילוב של תיבה אוטומטית מעט עצלה ומנוע בסיסי וחסר גמישות, לא הביאו ליבואנית דלק מוטורס נגיסה משמעותית בפלח זה, לולא מעורבותה של התאומה מאזדה 2, שהציעה חבילה זולה יותר ומפתה ומחוזקת על ידי מותג יפני.

כעת, עם עליית מחירי הדלק לגבולות ה-8 שקלים לליטר, דלק מוטורס מייבאת ארצה את גרסת ה-1.2 ל', מכונית שהושקה באירופה לפני ארבע שנים וקצרה מחמאות. מדובר ביחידת כוח בנפח של 1.25 ל' דיורטק בהספק של 82 כ"ס ב-5,800 סל"ד, ו-11.1 קג"מ ב-4,000 סל"ד.

על משקל של קצת מעל טון אחד, היא מאיצה את הפיאסטה הקטנה ל-100 קמ"ש ב-13.3 שניות דרך תיבה ידנית עם חמישה הילוכים, ולמהירות מרבית של 150 קמ"ש. הפיאסטה תלגום ליטר בנזין בכל 17.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת – שיפור של 15 אחוזים לעומת גרסת ה-1.4 ל' האוטומטית.

הפיאסטה הזולה תוצע בשידוך לחבילת אבזור 'אמביינט', כמהדורה צנועה אל מול מפרט הטרנד. זו כוללת שימוש במערכת שמע עם ששה רמקולים ושליטה מגלגל ההגה, כניסות USB ו-AUX, שבע כריות אוויר ומזגן. לחובתה היעדרם של חלונות חשמליים במושבים מאחור, מחשב דרך ופנסי ערפל. מחירה בישראל יעמוד כאמור של 75 אלף שקלים.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully