וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה 911 קאררה חדשה בישראל

במסגרת פתיחת אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח, השיקה היבואנית מכשירי תנועה את פורשה 911 קאררה החדשה. המחיר, החל מ-879 אלף שקלים

יבואנית פורשה לישראל, חברת מ.ס.י, מקבוצת מכשירי תנועה, ערכה היום (רביעי) שתי בכורות במקביל: פתיחת אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח, והשקתה של פורשה 911 קאררה החדשה. האולם השני של המותג הספורטיבי, בנוסף על זה שהוקם בציר ז'בוטניסקי בפתח-תקווה, משתרע על שטח של כ-270 מ"ר, והוצב ברחוב המדע 7 על פי הסטנדרטים של פורשה העולמית. בימים אלה, החל לפעול במתכונת רגילה.

הדור החדש של פורשה 911 קאררה, שהושק בתחילת הסתיו, מצויד במנוע בנפח 3.6 ל' המייצר תפוקה של 350 כ"ס, בשידוך לתיבת הילוכים רובוטית PDK עם שבעה יחסי העברה, או בתיבה ידנית. התאוצה ל-100 קמ"ש נמשכת בגרסת הבסיס של הקאררה 4.6 שניות, ומהירותה המרבית נושקת ל-287 קמ"ש.

גרסת ה-S החזקה מהשתיים, מחלצת 400 כ"ס מנפח של 3.8 ל', וגם לה תיבת הילוכים ידנית או רובוטית עם שבעה יחסי העברה. במסגרת חבילת הספורט כרונו, השיגור ל-100 קמ"ש מתקזז בכמה מאיות השניה ונעצר על 4.1 ש', כשמהירותה המרבית מטפסת ל-302 קמ"ש.

הקררה החדשה קלה יותר מקודמתה בכמה עשרות קילוגרמים, כחלק מתוכנית שנועדה להפחית את תצרוכת הדלק ופליטת דו תחמוצת הפחמן (כן, גם במכוניות אלה זה חשוב). ואולם מרכיב זה, לא בא בלי פשרות כואבות, שכן המותג הגרמני נאלץ להמיר את מנגנון ההיגוי ההידרואלי למערכת אלקטרו-מכאנית, שלדברי חוג אוהדיה פגם משמעותית בתקשורת הנהג עם הכביש. פורשה אולי מתגאים בהפחתה של כ-16 אחוזים בצריכת הדלק, אך מסתמן שהיבט אחד של הרכב אבד לו בשנת 2012.

לדברי שי דואני, מנהל חטיבת פורשה בישראל, מחיריה של ה-911 קאררה יחלו ב-879 אלף שקלים, ועד 1,065,000 שקלים עבור מהדורת ה-S. טרום ההשקה, כבר נמסרו מספר כלי-רכב ללקוחות שהזמינו את המכוניות מראש, כך מוסרים מהיבואנית חברת מ.ס.י., מקבוצת מכשירי תנועה.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully