וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיניוואן החדש של שברולט בישראל

שברולט אורלנדו האמריקני הגיע לישראל עם מנוע דיזל המפיק 163 כ"ס ושבעה מושבים מרווחים. המחיר החל מ-169,900 שקלים

יבואנית מותג שברולט לישראל UMI, החלה לשווק השבוע את המיניוואן אורלנדו. מוביל הנוסעים האמריקני שנחשף כקונספט לפני 4 שנים בתערוכת פריס, והושק לפני כשנתיים בעולם, נחת באולמות בחבילה עשירה, כשהוא מצויד במנוע טורבו דיזל חסכוני, תיבה אוטומטית חדישה ושבעה מושבים.

האורלנדו מבוסס על פלטפורמת אופל זפירה ושברולט קרוז (גאמה 2 גלובאלית). המרכב החיצוני עוטה אמנם חזות מרובעת וחסרת השראה, אך זו שימושית ונגישה, כאשר אורכו מקצה אחד לשני עומד על 4.63 מ', רוחבו 1.83 מ' והגובה 1.63 מ'. בסיס הגלגלים מיוצב של 2.76 מ' ומשקלו ללא יושבים קרוב ל-1.7 טון. קיפול שתי השורות, מגדיל את נפח תא המטען עד ל-1,499 ליטרים.

תא הנוסעים באורלנדו תוכנן היטב כדי לרווח את המרחקים בין שבעת הנוסעים, ולפתוח את שדה הראייה לכל הצדדים על ידי הגבהת השורות. בדומה לקפטיבה, לאורלנדו מספר גדול של אפשרויות ניצול נפח אחסון (כמעט 16 קונפיגורציות), כך שנשיאת ציוד מכל סוג היא מטלה לא מסורבלת במיוחד. מפרט הבטיחות כולל (יחד עם 5 כוכבי ריסוק), בקרת יציבות ובלימה, שש כריות אוויר ובקרת אחיזה.

בישראל, ישווק שברולט אורלנדו עם מנוע טורבו-דיזל VCDI בנפח 2.0 ל', בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם ששה יחסי העברה. ההספק עומד על 163 כ"ס ב-3,800 סל"ד והמומנט המרבי כ-36.7 קג"מ החל מ-2,000 סל"ד. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-11 שניות, וצריכת הדלק המשולבת כ-17.5 ק"מ לליטר, ו-10.8 ק"מ לליטר סולר בתנאים עירוניים.

שתי רמות הגימור של האורלנדו כוללות מגוון של מרכיבים. בגרסת ה-LT החל מבקרת אקלים אלקטרונית, מערכת שמע, בקרת שיוט, חיישני חנייה וחישוקי 16 אינטש. גרסת הפלוס מוסיפה גם חלון-גג וחישוקים מוגדלים ל-17 אינטש.

ירון גורטלר, מנכ"ל UMI, מוסר כי להערכתו האורלנדו יהיה בעל השפעה גדולה על הסגמנט: "האורלנדו החדש הוא עוד נדבך אסטרטגי במתקפת הדגמים המתמשכת של שברולט באירופה. לראשונה בישראל מוצע רכב פנאי כה עוצמתי, חסכוני ובטיחותי, עם שבעה מקומות ישיבה וחווית נהיגה מושלמת במחיר הנמוך מ- 170 אלף שקלים".

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully