וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i20 מתחדשת

יונדאי חושפת מתיחת פנים לסופר-מיני i20, במסגרתה צמחה מעט והוסיפה מנועי סולר חסכוניים ודלי זיהום אוויר. דגם חדש רק בעוד כשנתיים

יונדאי גטס הייתה למכונית המרכזית של יונדאי בעשור הקודם. מחליפתה, יונדאי i20, לא הצליחה לשחזר את הצלחתה, היות והתחרות בקרב הסגמנט הפכה צפופה וקשה יותר מאי-פעם, אז כשהושקה בשנת 2008 בתערוכת פריס. כעת, לרגל הגעתה לאמצע חייה, יונדאי מפעילה מתיחת פנים קלילה כדי לשמר את מעמדה כמכונית עממית, זולה וחשובה. השינויים אינם גדולים, אך יספיקו לה לעת זו.

שתי התמונות הרשמיות שיונדאי משחררת הן הקדימון לתערוכת ז'נבה, שתפתח ממש בעוד כמה ימים. גולת הכותרת ב-i20 אחרי הרענון תהיה האפשרות לציידה במנועים קטני-נפח מסדרת ה'בלו' האקולוגית של הקוריאנים. נפח המנועים ינוע בין 1.1 ל' ל-1.4 ל', בשידוך לתיבות ידניות ואוטומטיות. כך למשל, מנוע הסולר הזעיר ביותר ינפק 75 כ"ס ויפלוט רק 84 גק"מ, בעוד מנוע ה-1.4 ל' ה"בכיר" בקו דגמי הדיזל הכחולים, יחלץ 90 כ"ס ורק 96 גק"מ. לא ידועה צריכת הדלק הרשמית, אולם הערכות מדברות על יותר מ-20 ק"מ לליטר בממוצע.

במסגרת חידוש פניה, יונדאי i20 החדשה תזכה להעתק מוקטן של אחותה i30 גם בחזית והן מאחור. המרכיבים המשמעותיים ביותר שעובדו מחדש הם השבכה המרכזית, יחידות התאורה, הפגושים, סט החישוקים ומכסה המנוע. בשלב זה לא פורט אם נכנסו שינויים לתא הנוסעים, כך שרשמים מכך נאלץ ללקט מתערוכת ז'נבה.

ה-i20 שומרת על מידותיה הקודמות, למעט תוספת זעומה לסעיף האורך, המסתכמת רק ב-55 מ"מ ל-3.95 מ'; יתר מידותיה הן 1.71 מ' ברוחב, גובהה 1.49 מ', ובסיס הגלגלים 2.52 מ. ה-i20 תושק מיד לאחר ז'נבה ותגיע לישראל בתחילת 2013, כך נמסר לוואלה! רכב מהיבואנית כלמוביל.


עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully