וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורט המוטורי מגיע לצפון

פארק מוטורי חדש בקצרין מוקם על שטח של 60 דונמים ובהשקעה של כחמישה מיליון שקלים. ייחנך באירוע מוטו אקסטרים בסוף השבוע של יום העצמאות

אחרי אירוע הפורמולה באילת, נראה כי קצרין, תהיה לבירת הספורט המוטורי בצפון המדינה. בימים אלה מוקם פארק מוטורי רחב ידיים בעיר הצפונית המשתרע של שטח של 60 דונמים, ובהשקעה של חמישה מיליון שקלים. אירוע הבכורה - 'מוטו אקסטרים', שיחנוך את המתחם החדש כחלק מפרק התיירות בעיר, יתקיים ב-27-28 באפריל במסגרת חגיגות יום העצמאות.

תכולת הפרק וקיבולת המשתתפים תאפשר תערובת של אירועים מוטורים מסוגים שונים. להערכת מתכנני המתקנים, הפארק מסוגל להכיל יותר מ-10 אלפים איש ולארח ארבעה ענפי ספורט מוטורי, לרבות מסלול אנדורו קרוס שייבנה באורך 400 מ', מסלול מוטוקרוס באורך פי שלושה ממנו, ומסלול ראלי ספרינט באורך של 800 מ'. בנוסף לכך, ייערכו מופעי ראווה שונים של אופנועים, עבירות רכבי הנעה כפולה, טרקטורונים ועוד.

'מוטו אקסטרים קצרין' אורגנה ביוזמת ראש העיר קצרין סמי בר-לב, ובתמיכת מספר גדול של עמותות ואנשי מפתח מנוסים בענף הספורט המוטורי בישראל. ביניהם כאמור התאחדות הכידונאים בישראל, התאחדות נהגי המרוצים בישראל ה-IRDA, כאשר בתוך כך יופעלו מרוצים בסבב אליפות ישראל 2012 במכוניות ראלי ספרינט, אינדורו קרוס, מוטוקרוס אופנועים ומוטוקרוס טרקטורונים.

המתחרים בסבבי האליפות לבטח מוכרים לשוחרי המרוצים בישראל. ביניהם נהגי הראלי רמי שוכטוביץ', יובל מלמד, דני לוי, ניר בן-ארי, אלון חלווה עופר שוורץ ועוד. גם בקבוצת הרוכבים רשימה מכובדת ובה חיים אוחנה, עידו כרמון ,אורן אלייקים, זיו כרמי, זוהר גלילי, דן מאיה ורבים אחרים.

רמת הבטיחות במקום היא סוגיה בעלת חשיבות גבוהה. לדברי המארגנים, הוקמה גדר בגובה שני מטרים סביב המתחם, וכן הוקם אזור טיפולים מגודר לנוחות המתחרים.

"הספורט המוטורי קיבל דחיפה אדירה עם קבלת החוק המוטורי בישראל. אנו מקימים בקצרין את הפארק המוטורי שיהווה בית לספורט האקסטרים בישראל. בפארק יבנו מסלולים המתאימים לכל אחד מסוגי המרוצים, נתנו דגש גם לנוחות והבטיחות של הקהל והכול כדי שחווית הצפייה תיהיה מושלמת. יום העצמאות ה-64 של מדינת ישראל יהיה יום העצמאות הראשון של המוטואקסטרים בישראל". כך ראש העיר קצרין, סמי בר-לב.

יש לציין כי פרט למסלול בקצרין, על הכוונה של המדינה להקים פארק מוטורי בגודל מלא, עם מסלול אספלט מקצועי למכוניות מירוץ בחצרים.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully