וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בלי רשיון 14 שנה, ונכלא

במסגרת פעילות מודיעינית של אגף התנועה בסוף השבוע האחרון נתפסו נהגים פסולי רשיון ותחת השפעת סמים. נהג נלכד ללא רשיון נהיגה תקף, משנת 1998

יחידת ימ"ר את"ן ביצעה במהלך סוף השבוע האחרון פעילות ממוקדת כנגד נהגים שרשיונם נפסל, ואחרים שנוהגים תחת השפעת חומרים מסוכנים, כך מוסר דובר אגף התנועה רפ"ק יגאל הבשור. הצוות ליקט את התשתית מתוך מעקבים אחרי צירי תנועה קבועים של החשודים, לרבות מקום מגוריהם, אזורי תעסוקה, הרגלי תנועה ונסיעות נוספות.

חקירות סמויות של בלשי היחידה הובילו את השוטרים למספר אירועים חריגים ביותר. בין הנהגים שנתפסו נעצר נהג בשנות ה-40 המאוחרות לחייו, תושב חולון, שרשיונו אינו בתוקף קרוב ל-15 שנים, והינו פסול לצמיתות משנת 2005. הנהג נעצר על ידי היחידה ונכלא. במקרה אחר, נתפס נהג כבן 58 תושב הגליל, שעל אף פסילת רשיונו לשש שנים, המשיך בשגרת הנהיגה. גם הוא נעצר ונכלא.

ברמלה נעצר נהג כבן 25 שהציג בפני השוטרים רשיון נהיגה מזויף. מתוך בירור מודיעני עלה כי לזה 2 פסילות רשיון לתקופה של 18 חודשים בגין נהיגה בשכרות וכן חמישה חודשי מאסר על תנאי. עוד מקרה של הונאה אירע בעיר רמת-גן; נהג כבן 31 נתפס כשבידו רשיון נהיגה מזויף בעת שרכב על קטנוע בסמוך לתל-השומר, על אף היותו בשלילה לשנתיים ורשיונו אינו בתוקף משנת 2004.

באשקלון ועפולה נעצרו שני נהגים שלגביהם התקבל מידע על שימוש בסמים. תושב העיר עפולה בן ה-26 סירב לבדיקת שתן, ועל כן נחקר תחת אזהרה, רשיונו נפסל ורכבו הושבת לשלושים יום. תושב אשקלון בן ה-39 נעצר לחקירה משום שרשיונו פסול משנת 2006.

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully