וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיתות: מרצדס SLS פתוחה ומשופרת

התחפושות אולי כבר בארון, אבל המהנדסים של המאן התלבשו על מרצדס SLS AMG וסחטו ממנה 636 כ"ס וביצועים בלי עין הרע. לא צריך כנפיים כדי לעוף

המאן (HAMANN) היא אחת מסדנאות השיפורים הוותיקות ביותר בעולם. היא פועלת מ-1986 ומרבית שנותיה הגבילה את עיסוקיה רק לגרמניה. היו שנים שבהן ירד להם קצת מהתוצרת המקומית, ולכן עברו לעסוק באיטלקיות השוות של פרארי, מזרטי ולמבורגיני. אבל מאז שאודי הוציאה את ה-R8, ומרצדס שחררה את ה-SLS AMG, הם שבו הביתה למקורות והתפקדו חזרה לדגל.

המכונית החדשה שלהם היא איך לא, מבוססת על אותה מרצדס עילאית בגרסתה הפתוחה. היא נמכרת תחת הכותר HAMANN HAWK Roadster אם אתם פוזלים לכוון שלה, וכפי שניתן לראות הקשר בינה לבין מכונית המפעל, בעיקר בפן הקוסמטי, קצת תלוש מהמציאות.

היא לובשת קיט משולב, עם תוספות חשובות להצמדתה לקרקע, המודגשות בפגוש קדמי חדש, פתחי יניקה מורחבים, סינר אחורי תחתון עם דפיוזר, וכן מערכת פליטה עם יציאות מוגדלות. חוץ מזה עיטרו אותה כמובן בעוד נורות LED וצביעה חיצונית שנויה במחלוקת.

מ-562 כ"ס בגרסה הרגילה, עולה המאן ל-636 כ"ס. המקצה נעשה לדברם על ידי כיול מחשב המנוע, התקנת פילטר אוויר משופר, והגדלת מערכת הפליטה והיניקה בצורה משמעותית. היא מזרימה כעת קצת יותר מומנט עם 70.2 קג"מ ב-4,850 סל"ד, ול-100 קמ"ש מאיצה הרודסטר דרך תיבת שבעה הילוכים ב-3.6 שניות בלבד, כשמהירותה המרבית בניסויי מסלול נעצרה על 322 קמ"ש. הקופה הרגילה אגב, עושה זאת ב-3.8 שניות. עגלה.

השלב השני הוא מערכת מתלים מונמכת ב-3 ס"מ, החלפת בולמי הזעזועים, והתקנת צמיגים רחבים ודביקים בעובי 245 בחזית ו-345 על הסרן האחורי, מולבשים על חישוקי 21 אינטש ו-25 אינטש בהתאמה. למרות שהמאן לא פרסמה את כל תמונות תא הנוסעים, היא טוענת למכלול של שינויים כמו תפירה אדומה בקונסולה ודיפוני קרבון.

בסוף חודש מאי האחרון, מרצדס קבעה מחיר של 187 אלף יורו ל-SLS AMG רודסטר, שהם כ-935 אלף שקלים לפני מס. במחוזות יד אליהו נמכרת בינתיים רק גרסת הקופה בסכום "זניח" של 2.2 מיליון שקלים, אבל אם אתם מתעקשים להפוך את האקזוטיקה שלכם לרקטה אדומה-שחורה עם 636 כ"ס, אין סיבה שהמאן לא יקבלו אתכם בברכה. הקפה עליהם.


עוד הרבה סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully