וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלקת מתאונה הרסה את קריירית הדוגמנות?

16.3.2012 / 8:40

כוכבת הריאליטי מהאח הגדול, קרן חסיס, תקבל פיצויים על סך כ-165 אלף שקל, בעקבות צלקת מתאונת אופנוע שמנעה ממנה המשך בקריירת דוגמנות

חברת הביטוח הפול הגיעה להסדר כספי עם קרן חסיס, שזכורה לגברים רבים מבנינו כאחת המתמודדות המובילות בעונה הראשונה של האח הגדול, על פיו היא תקבל פיצויים גבוהים בגין אובדן הכנסה עתידי מעבודות דוגמנות, לאחר תאונת החלקה עם אופנוע, שבין השאר הותירה את רגלה מצולקת.

בתעשיית הבידור הישראלית הפנימו כי כל משתתף היוצא מתוכנית ראיליטי, מעבר לזכייתו בתואר המפוצץ "פליט ריאלטי", זוכה בכמה ימי התנהלות כסלב לכל דבר ועניין. על פי רוב ולעומת מקרים יוצאי דופן דוגמת זה של ליהי גרינר, תקופת החסד והפפראצ'י נגמרת עד מהרה ואותו פליט חוזר אל שגרת חייו הקודמת כאחד האדם. קרן חסיס שזכורה לחלקנו כמשתתפת התוכנית הריאלטי הפופולארית "האח הגדול", כמתמודדת אשר תפסה את משבצת "החתיכה התל-אביבית", מוכיחה אחרת.

חסיס, שהייתה מעורבת בתאונת החלקה של אופנוע בעת שהייתה מורכבת, תבעה את חברת הביטוח על אובדן הכנסה עתידי בין היתר מעבודות דוגמנות בגין צלקת שכיערה את רגלה הימנית. באמצעות עו"ד אורן בושרי מומחה לדיני ביטוח ונזיקין, זכתה חסיס בפשרה עליה הסכימו שני הצדדים וקיבלה פיצוי כספי נדיב בעקבותיה על סך של 164,966 שקל.

בתביעה שהגישה חסיס נגד חברת הביטוח, נכתב כי התובעת עסקה לפני התאונה במשחק ודוגמנות. עוד נכתב כי היא השתתפה "בתוכנית טלוויזיה עתירת צפייה בשם "האח הגדול", והיא שהביאה לה חשיפה והכרה", והובילה להשתתפותה בפרסומות לחברות מוכרות וכמה קמפיינים כדוגמנית להלבשה תחתונה, ברגליים חשופות כמובן. את הפיצוי בגין אובדן הכנסה עתידי מייחס כתב התביעה לחוסר יכולתה של חסיס לתפקד כשחקנית, אך "הצלקת המכערת" שנותרה לאחר התאונה היא זו שמנעה זרימה של הצעות עבודה נוספות בתחום הדוגמנות.

מחוות דעת הרפואית אשר צורפה אל כתב התביעה, עולה כי חסיס הגיע אל חדר המיון לאחר תאונת הדרכים, ואובחנה כסובלת מחבלה בברכה הימנית ובכף ידה הימנית, כמו כן ברכה של חסיס נתפרה בחדר המיון ולאחר מכן היא שוחררה לביתה. יש לציין כי התובעת הלכה מיד לאחר התאונה לביתה, ורק לאחר מכן פנתה לקבלת טיפול רפואי בחדר המיון. לאחר תאונת הדרכים סבלה חסיס מכאבים שונים בברכה בעת קיפולה ובזמן עמידה ממושכת, אך את עיקר תשומת הלב קיבלה דווקא הצלקת שנותרה בברכה הימנית.

תכנית מציאות

בכדי להדגיש את חשיבות רגליה של חסיס בזהותה כסלבריטי לאחר הדחתה מהאח הגדול, מביא כתב התביעה "ציטוטים מתוך אתרי אינטרנט העוסקים ברכילות וידוענים כדי להביא את ביהמ"ש ללמוד אודות מעמדה של התובעת" - "היישר מהאח הגדול" קרן חסיס, הבחורה והרגליים". על פי כתב התביעה, חסיס שעובדת כיום כברוקרית בחברה פיננסית גדולה, לא המשיכה לטענתה לקבל עבודות דוגמנות נוספות בשל אותה צלקת מכערת, ולכן זכאית לפיצוי על אובדן הכנסה עתידי זה.

ואם הנכם תוהים לכמה שנים בעתידה תכננה חסיס להרוויח מעבודות דוגמנות כפליטת ריאלטי, כתב התביעה מבקש לחשב את הפיצויים לה הנה זכאית עד לגיל 40 - מתוך הבנה כי דוגמנות מסלול והלבשה תחתונה לא עובדות מעבר לגיל זה. אנשי המחלקה המשפטית של חברת הביטוח, שככל הנראה אינם אמונים על תקופת חיי הסלב של פליט ריאלטי ממוצע, הגיעו כאמור להסכם פשרה עם חסיס.

עוד משפט וביטוח בוואלה! רכב

נפגעתם? זקוקים לעזרה משפטית? פנו אלינו

הצטרפתם כבר אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל?

  • עוד באותו נושא:
  • קרן חסיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully