וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים חשמליים: NEO ידווש בשבילכם

21.3.2012 / 12:41

אל שוק כלי הרכב החשמליים, קופצים אופניים חדשים בשם NEO EAGLE, עם טווח של 100 קילומטרים, זמן טעינה של 6 שעות ומפרט אבזור עשיר. המחיר, 12,742 שקל

מחירי הדלק הגואים הופכים את התנועה החשמלית לאטרקטיבית מתמיד ובימים האחרונים, מותג חדש לאופניים חשמליים הגיע לישראל. אופני ה-NEO EAGLE (נאו איגל) המיובאים על ידי חברת SEV (Small Electric Vehicle) מבטיחים להיות ברמה גבוהה בהרבה מהאופניים החשמליים הנמכרים כיום בישראל. לדברי היבואנית, זהו הדגם הנמכר ביותר בארצות מערב אירופה כולל גרמניה והולנד וזה המגיע אלינו, נוצר במיוחד עבור שוק המקומי בישראל ולרמתו הטכנולוגית.

ה-NEO החשמליים בנויים משלדת אלומיניום (26.1 ק"ג) בעלת קורה עליונה נמוכה - Low Step (לטובת קלות העלייה עליהן) והמתלים הקדמי והאחורי מצוידים בשיכוך זעזועים. על זו הותקנה מערכת חשמלית (36 וולט, 250 וואט) שאוגרת את כוחה בסוללת ליטיום-יון בחלקה האחורי של השלדה. זו מצריכה 6 שעות טעינה ממצב ריק לגמרי ומסוגלת להציע עד 100 קילומטרים כטווח רכיבה בתנאים אופטימליים, כאשר נתון זה משתנה בהתאם למשקלו של הרוכב, מהירות הרכיבה, תוואי הדרך וכו'. הנתון המציאותי יותר לדברי היבואן נע בין 50 ל-60 קילומטרים בשימוש עירוני. התגבור החשמלי כמתחייב הדרישות המחוקק, פועל בתוך הגלגל האחורי ומגיב לדיווש הרוכב וזה נעזר גם במערכת של שמונה הילוכים מבית שימנו ומסוגל להביא את מהירות הרכיבה לכדי 25 קמ"ש.

אופני ה-NEO מגיעים עם אבזור עשיר שעיקרו חישוקי אלומיניום במידות 20 אינטש, מערכת טעינה חשמלית חכמה, צג תפעול על הכידון עם בקר שליטה, כוונון מלא וללא כלים לתנוחת הרכיבה, מערכת בלימה המורכב מדיסקים (מלפנים ומאחור) מוגברים הידראולית ועוד. היבואן המקומי מעניק 18 חודשי אחריות על מערכת החשמל, שנתיים על המכללים המכאניים ו-10 שנים על השלדה. מחירם של אופני NEO EAGLE עומד על 12,742 שקל.

דף אופני NEO בפייסבוק

עוד אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

רוכבים כל הדרך אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אופניים חשמליים חדשים בישראל של NEO EAGLE. אתר יצרן
אופניים חשמליים חדשים בישראל של NEO EAGLE/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully