וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיעה במונית שוב מתייקרת

תעריפי המוניות יעלו היום בששה אחוזים על פי צו הפיקוח שנחתם על ידי משרד האוצר והתחבורה. מחיר התחלתי במונית יעמוד על 11.8 שקלים. גם הבנזין צפוי לעלות

תכינו את הארנקים. על פי צו הפיקוח על מצרכים של משרד האוצר ומשרד התחבורה, תעלה החל מהיום (שלישי) נסיעה במוניות המיוחדות (ספיישל) 11.8 שקלים במקום 11.1 שקלים, גידול של ששה אחוזים. עליית המחירים משקפת לדברי משרד התחבורה את הזינוק בעלויות הדלקים בעולם.

פרט לכך, מציינים במשרד התחבורה כי התעריף להזמנת מונית בטלפון יעלה לחמישה שקלים במקום 4.7 שקלים עד כה, וכי עלות נוסע שלישי במונית תהיה 4.7 שקלים במקום 4.4 שקלים. נוסעים שחוזרים מטיסות בחו"ל ונזקקים לשירותי המוניות בבן-גוריון, לא יחויבו בתוספת, שכן תעריף הגביה (אקסטרא) נותר על חמישה שקלים. זאת למעט נסיעה בכביש 6, שתעלה מעתה 16 שקלים במקום 15.1 שקלים.

עוד מנחים ממשרד התחבורה כי על הציבור לזכור כי "בנסיעות מיוחדות חלה חובה על נהג המונית להפעיל מונה בכל נסיעה (למעט נסיעות לפי תעריף שמעודכן במונה)".

לא רק הסולר והתחבורה הציבורית במגמת עליית מחירים, גם מחירו של דלק ליטר בנזין צפוי להתייקר ב-10 אגורות לקראת תחילת אפריל, ויעמוד על תעריף של 8.05 שקלים בתדלוק מלא. התחזית הפסימית בישראל, מדברת על עשרה שקלים לליטר עד סוף השנה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully