וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג עם פלאפון ביד בזמן פסילה – ונכלא לשנה

תושב נהריה עם 32 הרשעות קודמות ורשיון נהיגה פסול נתפס על ידי אגף התנועה מדבר בנייד בזמן נהיגה. העונש – שנת מאסר

שנת מאסר בפועל נגזרה השבוע בבית המשפט לתעבורה בעכו על ידי כבוד השופט אבישי קאופמן על תושב נהריה כבן 30, לאחר שזה נתפס מדבר בטלפון הנייד בנהיגה, ובזמן שרישיון הנהיגה שלו פסול.

המעצר התבצע במסגרת פעילות שגרתית של משטרת התנועה. הנהג נתפס כשהוא תחת פסילה של שלושה חודשים (שנגזרה בהיעדרו), לאחר שהוחתם על מסמך מידיו של רס"ר אבי זריק, לפיו הנהג פסול וכי עליו להפקיד את רשיון הנהיגה בבית המשפט. לאחר קצת יותר משבוע, פסל בית המשפט את רשיונו בגלל עבירה אחרת - והפעם כשהיה נוכח בדיון, אולם זה לא הפריע לו לשוב ולנהוג יומיים לאחר מכן, עד ששוב נלכד בידי המשטרה.

בדיון בבית המשפט, ביקשה התביעה להחמיר עם דין נהגים מסוג אלה המבצעים עבירות חוזרות ונשנות ומסכנים את שלום הציבור. מתיקו של הנאשם עולה, כי לחובתו 32 הרשעות קודמות, מתוכן 28 נעשו אחרי שפקע רשיונו, ובין היתר נכללות עבירות מסוג נזק בתאונות דרכים.

"מדובר בגזר דין מרתיע עם מסר ברור, לפיו הן מערכת אכיפת החוק והתביעה והן מערכת המשפט מתייחסים בחומרה לנושא של נהיגה בפסילה המתבטאת בזלזול בחוק לצד סיכון שאר משתמשי הדרך", כך מוסר דובר משטרת התנועה, רפ"ק יגאל הבשור.

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully