וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס GLK מתחדש

ארבע שנים לאחר השקתו, מקבל רכב השטח GLK של מרצדס מתיחת פנים ראשונה במסגרת תערוכת הרכב בניו-יורק, ומצטייד במראה מלוטש ומנוע חסכוני

הרבה אקשן אירע לאחרונה במרצדס והחטיבות. אחרי שהחברה השיקה את ה-A קלאס החדשה, ה-SL63 וה-SL65AMG הספורטיביות, היא מתפנה לקבוצת הפנאי הקשוחה ומתכוננת לבכורת מרצדס GLK המחודש, ב-4 באפריל בתערוכת הרכב בניו-יורק.

ה-GLK הומצא כדי להחמיא ל-ML קלאס המשפחתי, אבל מתוגבר במערכות שטח לעבירות רצינית יותר. מבחינה אסתטית, השינויים שמרצדס חוללה ב-GLK החדש קטנים וצנועים בהרבה מגרסאות הספורט והמשפחה, כולל ה-A קלאס. הבולטים ביותר בחזותו הם הגריל הקדמי ובתי תאורה בעיצוב חדש משובצים בשורות LED. גם מאחור מספר שינויים קלים עם פגוש שונה, כאשר על הצמיגים חישוקים חדשים בקטרי 17 ו-19אינטש.

רוב סדרות המנועים תשארנה כפי שהן, עם גרסת ה-2.5 ל' V6 לה 302 כ"ס בחוד, אולם מרצדס תשיק לראשונה בסדרה זו את מותג הבלו-טק המשודרג, עם מנוע בנפח 2.1 ל' טורבו-דיזל, לו הספק של 204 כ"ס ו-50.8 קג"מ ושילוב מנגנון 'עצור וסע'. כל המנועים משודכים לתיבה אוטומטית עם שבעה יחסי העברה, אופציה להנעה כפולה או קדמית, וצריכת דלק ממוצעת של כ-14.2 ק"מ לליטר.

לקוחות שיבחרו ב-GLK קלאס אולי לא יבחינו בהבדלים מהותיים חיצונית, אבל תא הנוסעים עבר מהפכה של ממש. במרצדס טוענים לשינוי משמעותי בהנדסת אנוש, המתבטאת בארגון תכליתי של המתגים, שינוי הרכב פתחי האיוורור, גלגל הגה חדש, נורות LED לאווירה (אמביינט), דיפוני עור ובד חדשים ועוד. אלינו יגיע ה-GLK המחודש בהמשך השנה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully