וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה עם תשעה הילוכים?

ייתכן כי התיבות האוטומטיות של חברת ZF עם תשעה הילוכים תותקנה בפעם הראשונה במכוניות יוקרה של הונדה. איך זה מסתדר עם ההתכנות?

הונדה ומותג היוקרה שלה אקיורה (ACURA), מסתמנים כמועמדים נוספים השנה להצטייד בתיבת הילוכים חדשה של ZF עם תשעה יחסי העברה, כך עולה מכלי-התקשורת בגרמניה. ZFהציגה את התיבה האוטומטית אשתקד תחת הקוד 9HP, ואולם מרבית היצרניות לא הודיעו כי הן מגלות עניין בתמסורת עד כה. האם הונדה תחנוך את הטכנולוגיה?

אם אכן תתממש התחזית, הונדה תחשוף רכב אחד או שניים עם תשעה הילוכים לקראת סוף 2013 או בתחילת 2014. החשד שמדובר בדיווח לא מאומת, נובע מכך שהונדה שדרגה את כל קו המנועים והתיבות שלה בשנה האחרונה בחסותה של טכנולוגית 'חלומות כדור הארץ'. מערכות אלה מבוססות על מנועים קטני נפח ברובם ותיבות הילוכים רציפות מדור מעודכן.

ZF התאימה את התיבה לשלל מערכות הנעה, אולם בהונדה סביר שיבחרו במהדורות פרמיום כפולות הנעה (SH-AWD) כמו בלג'נד למשל, או בגרסאות חזקות של הונדה אקורד והקרוסאוברים המשפחתיים. לדברי החברה, התיבה תוכל לטפל בעומסים ממוצעים של 270 כ"ס ו-50 קג"מ, וכן לרשום הפחתה בתצרוכת הדלק בשיעור של 16 אחוזים בהשוואה לתיבות הילוכים להן ששה יחסי העברה. במידה והונדה תדלג על תיבת ההילוכים של ZF, ישנם דיווחים שקרייזלר ודיימלר גם הן בתמונה לטעום מהפיתוח האחרון של החברה.


עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב


הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully