וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.3 מיליון מכוניות ב.מ.וו – למוסך

היצרנית מגרמניה תחזיר 1.3 מיליון כלי-רכב למוסכים בשל חשד לליקויים בחיבורי המצבר בתא המנוע. 1,577 כלי-רכב יזומנו לשירות בישראל.

יצרנית הרכב ב.מ.וו תזמן 1.3 מיליון מכוניות שיוצרו בין 2003-2010 חזרה למוסכים, לאחר שאותרה בעיה בחשמל סביב חיפוי המגן על מצבר המכונית. כך על פי סוכנות הידיעות 'רויטרס'. לפי שעה קריאת התיקון מתייחסת רק לסדרות הסלון 5 ו-6, ולא דווחו אירועים בטיחותיים.

מיבואנית ב.מ.וו לישראל, חברת קמור, נמסר לוואלה! רכב כי "הקריאה לתיקון מתייחסת ל-1,577 מכוניות בישראל מדגמי ב.מ.וו סדרות 5 ו-6 משנת ייצור 2003 עד 2010 בלבד".

עוד מוסיפים כי "בימים הקרובים יגיעו אל BMW דרך מערכת היצרן מספרי השלדות של המכוניות והחברה תיצור קשר עם הלקוחות במטרה להזמינם לבדיקה ותיקון ע"פ הצורך. באם יתגלה הצורך, הפעולה הנדרשת היא בדיקה והחלפת מכסה כבל חיובי (מצבר) העובר בתא המטען ועלול לגרום לבעיות במערכת החשמל של הרכב".


לדברי החברה, עלה החשש שאחד מהחיבורים המרכזיים סביב חיפוי מכסה המצבר, אינו מהודק כראוי ועלול להינתק ממקומו. ב.מ.וו מסבירים כי עלולה לצוץ תקלה באחת ממערכות החשמל העיקריות של הרכב ולשתק את הנעת המכונית, או במקרים חמורים יותר "אף לגרום לדליקה", כך דובר החברה במינכן.

ב.מ.וו יזמה את הקריאה כצעד מניעתי. הכמות נחלקת בין 368 אלף מכוניות בארה"ב, 293 אלף מכוניות בגרמניה, 109 אלף בבריטניה ועוד כ-102 אלף, בסין. עד כה, בדקה החברה אחוז אחד בלבד מכל המכוניות שנקראות למרכזי השירות. ב.מ.וו תתקן את הליקויים ללא עלות כאשר משך התיקון יארך לכל היותר כחצי שעה.

עדכון ראשון: 15:07

עוד קריאות תיקון בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • במו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully