וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית המיני של טויוטה בישראל

מכונית המיני של טויוטה אייגו הגיעה לארץ עם מנוע 1.0 ל' לו 68 כ"ס, תיבה ידנית או אלקטרונית, וצריכת דלק של 23 ק"מ לליטר. החל מ-68 אלף שקלים

באיחור גדול, טויוטה סוף סוף פורצת לסגמנט המיני הפורח ומציגה בישראל את טויוטה אייגו, מכונית המיני תאומת פיג'ו 107 וסיטרואן C1. היבואנית לישראל יוניון-מוטורס תחל לשווק את האייגו בישראל בטכנולוגיה זהה ובמפרט בטיחותי מלא ותתייצב לצד סדרות המשפחה אוריס, יאריס וקורולה. המכונית תוצג לראשונה בתערוכת אוטומוטר בפסח.

מידותיה של האייגו זהות לחלוטין לזוג הצרפתיות. האורך עומד על 3.6 מ', רוחבה 1.6 מ' ובסיס הגלגלים 2.34 מ'. תא המטען מכיל נפח של 130 ל' לערך, כאשר סידור ההושבה המסורתי הוא לחמישה אנשים. תא הנוסעים כולל ערכת בטיחות של שש כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה, וכן לאייגו ארבעה כוכבים במבחני הריסוק של 'יורו-נקאפ'. בצד הבידור, מערכת שמע מקורית וחיפויי עור בגרסה בכירה.

המנוע בחזית מחלץ 68 כ"ס מיחידת ה-1.0 ל' המוכרת. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 14.3 שניות בדגם הידני לו חמישה הילוכים, ו-14.9 שניות בשידוך לתיבה האלקטרונית (רובוטית). ממוצע צריכת הדלק הוא 23 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ו-18.5 ק"מ בעיר. לאייגו פליטת דו-תחמוצת פחמן (CO2) נמוכה במיוחד בשיעור של עד 102 גק"מ בדגם האלקטרוני.

יש לציין כי האייגו מגיעה לישראל לאחר מקצה עדכונים קל (קוסמטי) ומשותף לפיג'ו 107 וסיטרואן C1 המחודשות, שגם הן בדרך ארצה באפריל הקרוב. מחירי הדגמים יחלו ב-68 אלף שקלים לגרסה הידנית, ועד 72 אלף שקלים למי שבוחר בתיבה האלקטרונית.


עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully