וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,200 פולקסווגן טרנספורטר נקראים למוסך

פולקסווגן הוציא קריאת תיקון למסחרי טרנספורטר T5 משנות ייצור 2003-2007 לאחר שהתגלתה תקלה במאוורר החשמלי המרוקנת את המצבר. 1,200 מכוניות בישראל יזומנו לשירות

יבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס הוציאה קריאת שירות ל-1,200 בעלי פולקסווגן טרנספורטר T5 משנות הייצור 2003-2007. החברה מודיעה כי הקונצרן הגרמני הפעיל ריקול להשבת הדגמים לעיל למוסך בעקבות חשד לתקלה במערכת האיוורור החשמלי.

נקודתית, מדווחת חטיבת המסחריות של פולקסווגן שמקור התקלה בחיווט של המאוורר החשמלי במנוע, וכי המאוורר ממשיך לעבוד ממושכות אחרי הכיבוי וגורם להתרוקנות המצבר. החברה בישראל בכל אופן, תבקש מהלקוחות להם דגם ה-T5 המסחרי, להגיע למרכזי השירות לקבלת הטיפול ללא כל תשלום. לא פורט כמה זמן אורך התיקון, אך מומלץ להתקשר ולקבוע תור כדי למנוע עומסים.

מי שמעוניין לבדוק אם רכבו נכלל בקריאת התיקון, ולא בטוח, יכול ליצור קשר טלפוני עם מוקד צ'מפיון מוטורס בטלפון 03-5775236. בימים הקרובים יישלחו מכתבים לביתם של כל הנהגים שרכשו את הטרנספוטר הרלוונטי. יש לציין כי על פי הוראת משרד התחבורה, מי שלא ייבצע את התיקון בתוך ששה חודשים, משרד הרישוי רשאי שלא לחדש את רשיון המכונית, ולא תתאפשר העברת בעלות.

עוד על פולקסווגן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully